hallo ik ben zo slim geweest om verschillende keren de pil te vergeten . Ben op maandag begonnen en heb hem toen op zaterdag en zondag vergeten ,maandag en dinsdag wel weer ingenomen (had minimaal bloedverlies die 2 dagen,met afvegen zeg maar) en op woensdag weer vergeten! verder gegaan maar had al wel vrij snel het idee dat mijn borsten groter werden .14 november ben ik ongesteld geworden maar dat was in verhouding met anders zo weinig en het feit dat mijn borsten groter zijn dat ik erg aan het twijfelen ben of ik zwanger zou kunnen zijn . verschillende keren getest maar allemaal negatief. wanneer kan ik nou het beste testen ? Het was niet de bedoeling om zwanger te raken maar nu ik het misschien kan zijn ,hoop ik van wel eigenlijk groetjes
Hoi hoi, als je op 14 november voor het laatst ongesteld bent geweest en je hebt een reguliere cyclus van 28 dagen, dan kun je volgende week woensdag testen. Heb je rond de eisprong periode (ongeveer midden in cyclus) onbeschermde sex gehad?
Je kan testen ca 19 dagen nadat je voor het laatst onbeschermde sex hebt gehad. Wat je ook kan doen is om de 3-4 dagen een test doen, net zolang tot je menstruatie er weer is. Succes, Groet van Kiki
na een hele tijd te hebben getwijfeld en diverse negatieve testen ga ik me er maar bij neerleggen dat ik niet zwanger ben, maar beter ook zo door de pil heen kan nooit goed zijn denk ik. Ben nog niet ongesteld maar ik denk wel dat die er aan zit te komen ,bedankt voor alle adviezen