pil vergeten ,zwanger ?

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door cocochoco, 7 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cocochoco

cocochoco Nieuw lid

7 dec 2007
    3
    0
    0
    hallo

ik ben zo slim geweest om verschillende keren de pil te vergeten .
    Ben op maandag begonnen en heb hem toen op zaterdag en zondag vergeten ,maandag en dinsdag wel weer ingenomen (had minimaal bloedverlies die 2 dagen,met afvegen zeg maar) en op woensdag weer vergeten!
    verder gegaan maar had al wel vrij snel het idee dat mijn borsten groter werden .14 november ben ik ongesteld geworden maar dat was in verhouding met anders zo weinig en het feit dat mijn borsten groter zijn dat ik erg aan het twijfelen ben of ik zwanger zou kunnen zijn . verschillende keren getest maar allemaal negatief. wanneer kan ik nou het beste testen ?
    Het was niet de bedoeling om zwanger te raken maar nu ik het misschien kan zijn ,hoop ik van wel eigenlijk ;)

groetjes

2. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Hoi hoi, als je op 14 november voor het laatst ongesteld bent geweest en je hebt een reguliere cyclus van 28 dagen, dan kun je volgende week woensdag testen.

Heb je rond de eisprong periode (ongeveer midden in cyclus) onbeschermde sex gehad?

3. Kiki

Kiki Fanatiek lid

8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Je kan testen ca 19 dagen nadat je voor het laatst onbeschermde sex hebt gehad.

Wat je ook kan doen is om de 3-4 dagen een test doen, net zolang tot je menstruatie er weer is.

Succes,
    Groet van Kiki

4. speeters

speeters Fanatiek lid

26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    Vanaf ongeveer 14 dagen na het laatste onbeschermde contact kan je testen, succes!

5. FreeWilly8

FreeWilly8 Fanatiek lid

23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Je kunt v.a. woensdag 12 dec. testen.

6. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    @cocochoco: hoe is het nou met je?

7. cocochoco

cocochoco Nieuw lid

7 dec 2007
    3
    0
    0
    na een hele tijd te hebben getwijfeld en diverse negatieve testen ga ik me er maar bij neerleggen dat ik niet zwanger ben, maar beter ook zo door de pil heen kan nooit goed zijn denk ik. Ben nog niet ongesteld maar ik denk wel dat die er aan zit te komen ,bedankt voor alle adviezen :)

8. speeters

speeters Fanatiek lid

26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    Laat je nog iets weten als je ongi geworden bent? ;)

9. cocochoco

cocochoco Nieuw lid

7 dec 2007
    3
    0
    0
    bij deze dan maar :cry: helaas ongesteld !

10. speeters

speeters Fanatiek lid

26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    Spijtig voor je, maar nu kunnen jullie er eens goed over praten en er misschien wel bewust voor gaan ;)

Deel Deze Pagina