Hallo dames! Ik heb dus altijd voordat ik ongesteld moet worden zere borsten. Maar deze keer was het veel erger. Als ik er al maar langs ging, bv tijdens het omkleden. Of een knuffel gaf aan vriendlief. 's Nachts werd ik zelfs een keer wakker, lag op m'n buik en ja, dus ook op mn borsten.. Bovendien stopt dit gevoel altijd voor mn ongesteldheid. Nu had ik zondag m'n nod en werd ik ook gewoon ongesteld, maar.. Heb nu nog zere borsten! Is dit gewoon toeval, een keertje? Off...? Ik had namelijk echt het idee dat ik zwanger was! Zo'n voorgevoel! Dit zal het dus wel niet zijn, maar ik ben toch even nieuwsgierig naar jullie ervaringen.. (is namelijk erg gevoelig....) Bedankt alvast! Groetjes, Alina Ben sinds juli gestopt met de pil en dit was pas mn 2e ronde.
Ik zou voor de zekerheid toch gaan testen hoor Alina21, want ook als je zwanger bent kun je toch nog gewoon menstrueren.
Dan moet je menstruatie wel anders zijn. heb het zelf ook weleens hoor, dan blijven mijn borsten gevoelig.
Ik heb altijd 3 dagen voor mijn ongi last van mijn borsten, NU IS HET 1 DAG NA MIJN LAATSTE ONGI GESTART? Heel vaag allemaal
Ik heb altijd in de weg naar mijn NOD heel veel last van erg gevoelige en pijnlijke borsten. maar wat heel typisch is, dat als mijn ongi eenmaal doorzet, dat ik dan opeens ook van die klachten af ben, tot +/- 2 weken later, dan begint het weer. Mijn linker borst doet meer pijn dan mijn rechter. Raar lichaam hebben wij vrouwen toch. Liefs Hope
Ik voelde het verschil in pijnlijke borsten wel met de pijn/ongemakken die ik had als de duivels er aan kwamen. Die pijn is niet te vergelijken (vind ik dan), als je zwanger bent dan klappen je (.)(.) bijna uit elkaar en lijken ze wel in de fik te staan, zo erg had ik dat nog nooit gehad. Het ergste van die pijn is nu gelukkig weg en soms speelt het nog wat op maar ik geloof wel dat als het raak is je het verschil wel kan voelen. Mocht je er uberhaupt last van hebben!
Hmm.. Kan nog alle kanten op dus! Haha! Nou ja, meestal 3 a 4 dagen ongesteld en nu na 2 dagen echt zowat niks meer! Dus het is sowieso helemaal anders.. Maar ja, borsten nog steeds gevoelig. Wordt wel iets minder... Bedankt voor jullie reacties in ieder geval! Komt er inderdaad op neer dat het vrouwelijk lichaam echt vanalles met je uithaalt..