Ik hoop dat 1 van julie me kan helpen. Maandag 25 januari heb ik mijn eisprong gehad. Maar vandaag 9 dagen later had ik alweer flink helderrood bloed verlies. Dat betekent dat ik vandaag door de dag heen of morgen ongesteld wordt. Is dat niet veel te kort na mijn eisprong. Heeft een eventueel bevrucht eicel dan niet een te korte tijd om zich in te nestelen? Hoor graag van jullie. Alvast bedankt
Hallo Nijnonijtje. Is inderdaad snel 9 dagen na de eisprong alweer ongesteld, meestal is dit 14 dagen. Soms zijn dingen helaas niet te verklaren in het lichaam. Zou er bevruchting plaatsvinden nestelt zich dit na ongeveer 7 dagen in, in de baarmoeder. Hou het in de gaten en komt het vaker voor bespreek het dan met je huisarts of eventueel gynaecoloog. Groetjes Ineke.
Hoi, Bedankt voor je reactie. Naar mijn gevoel zet de ongi zich nog niet goed door. Wel bloed bij afvegen maar niet veel dat het in mij broekje komt zeg maar. Vind het wat raar. Waarschijnlijk moet het nog goed doorkomen. Ik had wel helder rood bloed bij het afvegen laatst. Moet ik dat als eerste dag rekenen of pas als het goed doorgezet is? Want in dat geval heb ik geen probleem zeg maar met dat ik 9 dagen na ei ongesteld ben, want dat is dan nog niet zo, of werkt dat anders?
Even eenn rare vraag, maar kan dit een innesteling zijn? Het is nu bijna weer weg, maar even zien of het vannacht niet weer terug komt. Dat heb ik namelijk ook wel eens.
Hoi Nijnonijntje, het kan allebei eigenlijk. Is dus even afwachten, want een ongi kan zo beginnen (je bent ermee bekend) en ik zou in dat geval ook pas de dag van heviger bloedverlies als eerste dag pakken. Maar wellicht is het een innestelingsbloeding. Zit niets anders op dan afwachten helaas... Groetjes Brigitte