Bellen of niet?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Webje, 10 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Webje

Webje Bekend lid

6 okt 2012
    503
    100
    43
    Sorry dat ik weer een onzeker berichtje plaats maarrr.. ik maak me weer grote zorgen..
    Veel symptomen had ik niet mijn borsten waren een beetje gevoelig in de avond vaak naar de wc en dan slijm heel de dag door..
    Nu lijkt het slijm minder, s'nachts naar de wc is minder en mijn borsten voel ik niet meer alleen als ik er zelf op druk laat maar zeggen vandaag 10 weken en 2 dagen zwanger denken jullie dat het mis aan het gaan is? mijn gynacoloog zei met 8 weken en 6 dagen dat de kans op een miskraam nog maar 1% is maar toch maak ik me nu heeeeeeeeeeel veeeel zorgen..

Help! :(

Groetjes Webje

2. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Nee waarom zou je moeten bellen?
    Symptomen zeggen niks ver het verloop van de zwangerschap!
    Zolang je geen bloedverlies hebt of krampen zal het gewoon goed zijn en moet je je volgende echo afwachten!

Als je zwanger bent hoef je geen symptomen 40weken te hebben;)

3. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.558
    530
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    veel of weinig symptomen zegt niets over het wel;/niet goed verlopen van je zwangerschap. En zoals hierboven is gezegd zolang je niet gaat vloeien is er in principe niets aan de hand.
    Porbeer te genieten.

Ik heb nooit heel veel symptomen gehad, alleen vermoeidheid, maar nooit misselijk geweest of overgegeven. Bij de tweede last van mn borsten, maar dat was t dan. En heb twee gezonde dochters rondlopen. Dat mn derde zwangerschap is misgegaan dat heeft te maken met een genetisch probleem waardoor we hebben besloten de zwangerschap af te breken.

4. Webje

Webje Bekend lid

6 okt 2012
    503
    100
    43
    Oke dankje wel, ik dacht dat het een teken van een miskraam is als je symptomen minder werden dus de tranen stonden bij wakker worden (net dus) al in mijn ogen..

Sowieso zijn de 'kwaaltjes' ver te zoeken bij me dus was helemaal blij dat ik er eindelijk 3 kon vinden en nu dat minder is is de onzekerheid weer erg toegenomen..

Woensdag echo hoop zo dat alles goed gaat met ons wondertje

5. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ik denk dat niet iedereen die knop om kan zetten..het is ook allemaal spannend en zenuwslopend hè:D
    Maar je eigen continue druk maken is ook niet goed voor jou en de baby.
    Daarbij kan je een mk niet voorkomen..helaas!

Probeer te genieten en vertrouw op je lichaam;)

6. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    3x zwanger geweest en nooit echt symptomen gehad terwijl mijn vriendin tot 15wk toe over de wc-pot heeft gehangen:D
    En dat is ook geen pretje. Hahahahaha

7. Webje

Webje Bekend lid

6 okt 2012
    503
    100
    43
    Ja dat is het indd, de laatste keer bij 8 weken en 6 dagen lukte het de gynacoloog niet echt om een echo te doen omdat ik zo zenuwachtig was dus veel in en uit ademde na dat ik mijn adem in moest houden en ons wondertje zijn/haar hartslag hoorde werd het minder en zag ik ons kleine uk ik dacht ook echt na dat hij zei van die 1% dat ik er meer van kon genieten dat is een aantal daagjes goed gegaan (soort van dan hihi) en nu ik kan wel huilen wachtte tot woensdag duurt opeens zoo.. Maar ga proberen er meer van te genieten dat verdient ons wondertje

8. Anzza

Anzza Fanatiek lid

23 jun 2012
    2.345
    0
    36
    drenthe
    Probeer inderdaad te genieten meid! Ik heb ook bijna nergens last van gehad. In het begin inderdaad gevoelige borsten, werd weer minder, komt weer even terug..en zo gaat het door :D Bij 8 tot 10 weken even last gehad van misselijkheid, ook niet overgegeven..
    Je moet maar zo denken, we hebben geluk niet constant boven de wc hoeven te hangen! :)

Nogmaals geniet ervan en veel plezier met je echo!

9. mano82

mano82 Fanatiek lid

15 mei 2007
    1.554
    0
    0
    grafisch ontwerpster
    Van een naderende miskraam heb je juist wel veel symptomen, hier toch... Het is lang geleden maar ik herinner me enkele dagen voor de mk zeer pijnlijke krampen onderin, en echt voelen dat het mis zou gaan...

10. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    ik had eerst ook nog killing boobs, maar die zijn (gelukkig!) wat aardiger voor me geworden :)
    ook de vermoeidheid die extreem was is weer afgenomen :)
    door de hormoonschommelingen en de toe- en afname ervan wat er nu eenmaal bij hoort komen ook sommige kwalen weer even tot rust :)
    geniet ervan zolang t duurt als je nergens last van hebt, en zolang je geen last hebt van hele hevige krampen of idd een bloeding hoef je je niet direct zorgen te maken :)

maar ik snap je wel heel goed...

als wij een echo hebben gehad heb ik er ruim een week weer een heel goed gevoel over.
    daarna zakt dit goede gevoel toch langzaam weer een beetje weg (ookal weet je stiekem van binnen dat er niks aan de hand en je uk gewoon goed aan t groeien is).

inmiddels zit ik zelf op een termijn waarbij een hoop meiden hun kleintje kunnen voelen bewegen..maar nu ligt mijn placenta voor en daardoor zou t wel eens langer kunnen duren voor ik t voel...
    dit houdt wel weer in dat ik er toch onzeker van wordt en me toch af ga vragen of onze mini t idd nog zo goed doet
    gelukkig woensdag weer een echo en dan kunnen we weer even kijken naar t mooie kloppende hartje, de trappelende en zwemmende mini en weer helemaal verliefd zijn op ons kind :)

(al voel ik nu wel al paar dagen steeds gekriebel in mn buik, zou t dan toch mini zijn die ik zo af en toe eens voel??)

Deel Deze Pagina