Hoi meiden, ik ben nu ruim 5 weken zwanger en heb totaal geen kwaaltjes. Ik lees wel vaker dat meiden geen kwaaltjes hebben, maar dan lees ik wel dat ze zere borsten hebben. bij mn dochter had ik ook gevoelige borsten, maar nu dusniets. Aangezien ik 2 maanden terug een mk heb gehad waarbij ik ook niets voelde, voel ik me zo onzeker..... Vanaf wanneer kregen jullie gevoelige borsten?
Al vanaf 2 dagen na ovulatie en dat vrijwel elke maand (dus ook al die 18 maanden dat het niet raak was) dus het zegt echt helemaal niks bij mij. Maar snap dat je de bevestiging zoekt hoor!
ik heb nu ook niet noemenswaardig een ander gevoel in mijn borsten hoor! weet eigenlijk ook niet of ik dat eerdere zw.schappen wel had...hmm, nou ja. ik had echt verwacht dat dit 1 van de eerste tekenen van zw.schap zou zijn, maar aan die borsten van mij was echt niets te merken! geen pijn, geen zwaar gevoel,geen opvallende aders... dus het zegt niets hoor! maar ik begrijp je angst heel goed heb je wel andere kwalen om het te bevestigen??
Ik heb op het moment alleen maar zere tepels. Als vriend lief er eens voor de gein op duwt of zachtjes knijpt, ga ik al door de grond heen. Ik zit nu in week 8, en het is bij week 6 ongeveer begonnen denk ik.
Het begon bij mij 2 dagen voor nod daarna kwam en ging de pijn nu sinds een week constant last ervan in de nacht en dan echt zeer pijnlijk
Ik heb ook (nog) nergens last van hoor! Moet wel zeggen dat mijn borsten soms wel wat zwaarder aanvoelen. Kwam daar achter toen ik met dochterlief flink aan het springen was... En dat terwijl ik voor mijn mk juist wel veel last had van allerlei kwaaltjes.
Ook ik heb nergens last van. Bij de eerste zwangerschap heeft me dat tot ver na de 12e week in onzekerheid gebracht. Ben nu trouwens in de 6e week.
Ik had wel al voor de positieve test gevoelige tepels en nog steeds, maar gevoelige borsten pas sinds 3 weken, dus het hoeft helemaal niks te zeggen hoor!!
en hebben jullie ook geen ongikrampen? Ik dacht dat ik dat bij mn dochter wel langer had, maar nu als een week niet meer.
Gevoelige bosten pas v.a. 7 1/2- 8 maanden Vervelend dat je je onzeker voelt. Ik heb de eerste maanden buiten vermoeidheid nergens last van gehad alleen idd echt in het allereerste begin ongi krampjes maar ook niet de hele tijd. Ik denk dat weinig klachten helemaal niets hoeft te zeggen over of het wel goed gaat of niet. Krijg je niet binnenkort een echo, daar heb je veel meer aan. Hopelijk kan je vlug van je zwangerschap gaan genieten.
Hoi, Dit is mijn 4de zwangerschap... als ik van mijn borsten uit had moeten gaan had ik nooit geweten dat ik zwanger was.... in al mijn 4 zwangerschappen heb ik er niks aan vernomen... ongi krampen heb ik wel bij alle 4 gehad maar dan net nadat ik eigelijk ongi had moeten worden dus overtijd... nu bijna 8 weekjes en voel niks meer... enkel een opgezette buik en een enorme eetlust hahah... maar dat is niks nieuws voor me...bij mij is altijd een echo de bevestiging geweest... en dat hij of zij begon te trappelen...
Krampen heb ik ook geen last van. Net voor ik dacht ongesteld te worden had ik het wel, maar daarna misschien nog een of twee keer en verder echt helemaal niet!!!! Bij vorige zwangerschap geloof ik ook niet lang last gehad van krampen. Bij de vorige zwangerschap heb ik lang getwijfeld om zo'n angelsounds te kopen alleen maar voor mezelf om zeker te weten dat het goed is. Maar dat heb ik uiteindelijk niet gedaan want stel dat je het hartje niet kan vinden. Geloof dat we niets anders kunnen dan maar bezig blijven en hopen dat deze weken snel voorbij zijn.
Ik had vanaf 4 tot 10 weken last van gevoelige borsten. En ineens was het weg... Maakte me toen ook wel zorgen maar alles was dus goed.. Nu zijn ze af en toe weer wat gevoeliger
Heel herkenbaar. Ook vlak voor ik dacht ongesteld te worden had ik erge krampen, daarna bijna nergens last meer van gehad. Ook mijn borsten voel ik af en toe, maar ook erg weinig last van.
Na mijn eisprong kreeg ik grotere en zwaardere borsten. Paar dagen voor nod gespannen. Nu 5 weken zwanger en nog steeds grote en gespannen borsten.