Hallo iedereen!! Ben al een paar maandjes niet meer actief geweest op dit forum! Afgelopen september schreef ik nog dolblij dat ik een positieve test in handen had, Ik bleek toen al 7,4 weken zwanger te zijn! Op de eerste echo was er een klein vruchtje te zien, maar de gyn. zei dat het kon komen dat ik iets minder ver was dan ik dacht omdat ik ook al aangaf dat mijn cyclus heel onregelmatig was! Ik mocht een week later terugkomen om nog eens te kijken, maar helaas bleek er geen ontwikkeling te zijn geweest, alleen de vruchtzak was een enorme ballon geworden! Op 13 Oktober j.l ben ik gecuretteerd! Gelukkig werd ik precies 4 weken daarna netjes ongesteld! Wat was ik blij dat het zo precies weer klopte, ik dacht; ''yes! het werkt allemaal nog!'' 2 jaar geleden heb ik ook een miskraam gehad, en die was spontaan op gang gekomen! Daarna is mijn cyclus echt een rommeltje geweest! Heb toen van de HA een pil voorgeschreven gekregen om mijn cyclus weer regelmatig te krijgen. na de curettage ben ik nu al 2 keer ongesteld geweest, en redelijk netjes op tijd! Dus heb echt het idee, dat ze alles ook gelijk goed schoon hebben gemaakt ofzoiets! We zouden heel graag weer zwanger willen worden, alleen we hebben ons voorgenomen er niet teveel mee bezig te zijn! We hebben ons voor genomen dat als het dit jaar nog niet gelukt is, we gewoon eerst lekker een mooie reis maken en dan zien we daarna wel! En lukt het wel dan is dat mooi meegenomen! Kortom; we willen ons laten verassen! Alleen ik heb nu al een dag of 6 last van gevoelige borsten, en heb af en toe wat lichte steekjes in mijn onderbuik, terwijl ik volgende week pas ongesteld moet worden! Normaal krijg ik daar een dag of op de dag zelf dat ik ongesteld moet worden pas last van! De vorige keer dat ik daar last van had bleek ik wel zwanger te zijn! Toen dacht ik nog! ''ach ik zal wel ongesteld moeten worden!'' Maar dat kwam juist niet! Nu las ik ook nog op een ander forum dat als je de kwaaltjes voor je NOD krijgt, het dan al niet goed kan zitten! Weet er toevallig iemand of dat klopt? De vorige keer liep ik namelijk al een week of 3 met die kwaaltjes voordat ik eindelijk eens een test deed! Of is er misschien iemand die ook al ruim voor NOD kwaaltjes kreeg, en waarbij het wel goed is gegaan? Zou graag wat verschillende ervaringen willen lezen! Ik durf er natuurlijk nog niet vanuit te gaan dat ik zwanger ben, maar heb wel het idee dat het maar zo raak zou kunnen zijn! En dan nog durf ik nog niet zo blij te zijn als de vorige keer!......
Hoi! Ik had al kwaaltjes vanaf 4dpo! Natuurlijk kan dat voor je ongesteld moet worden. Ik merkte het eerst aan mijn borsten, die deden opeens erg veel pijn toen ik op mijn buik lag op bed. Ook had ik rare pijnlijke steken in mijn onderbuik die ik niet herkende! Waarschijnlijk is dat de innesteling geweest ofzo denk ik achteraf. Owja, wat me vooral opviel waren de menstruatiekrampen op 2dpo! Stond er toen niet zo bij stil maar achteraf viel het kwartje wel! Vanaf NOD heb ik ook een paar weken diarree gehad. Dus het kan zeker hoor! Maarja zwangerschapskwaaltjes lijken ook erg veel op ongikwaaltjes.. soms erg verwarrend!!!
hier ook klachten tussen de ovulatie en NOD. Gevoelig borsten, erg warm aanvoelen etc etc.. Die borsten waren het ergst. Helaas heb ik dit ook wel eens gehad terwijl het loos alarm was.. Hoop voor je dat het raak is en de beeb zich goed zal ontwikkelen
Ja als t zo is hoop ik ook dat t dan ook allemaal goed zit! Ik denk dat ik na het volgende weekend ga testen! Als ik dan nog niet ongesteld ben geworden! dan weet ik iig zeker dat ik overtijd ben!
ja ik had ook al kwaaltjes voor de nod maar omdat wij echt al 5 jaar probeerden had ik het afgewimpeld als onzin, weer zo'n kwaal die geen kwaal is haha! maar idd ik bleek ontzettend zwanger te zijn!! nu 6 maanden oud ventje dus is allemaal goed gekomen...klinkt wel 'zwanger' vind ik...succes! ik hoop het erg voor je!
Thnks voor het duimen Lise en Sjantalle! We wachten rustig af!! Mukkie, kwamen die kwaaltjes dan ook al eerder dan normaal! Was het toen je zwanger was ook anders dan de ''nep''kwaaltjes? Misschien weet je dat ook niet meer hoor! Ik heb nmlk best wel een beetje het gevoel dat het anders is dan anders! Mja....dat zegt ook niks natuurlijk! Heb trouwens ook last van zeurende benen als ik lang moet staan! Niet echt pijn ofzo hoor....zeg maar....beetje lui! Is dat ook herkenbaar voor iemand?
Helaas! Vandaag AL ongesteld geworden!!!!....nja wie weet is er eerst nog een mooie vakantie voor ons weggelegd! volgende keer beter!