Nu al eisprong???

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Renske6, 25 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Renske6

Renske6 Niet meer actief

Hallo dames,
    Ik heb een vraagje. Het is vandaag dag 10 en ik heb de hele dag "menstruatie-krampen" gehad. Kan dit de eisprong zijn? Het neemt nu iets af, maar hele dag last van gehad.
    Gisteren hebben we seks gehad, ik heb de neiging om het nu ook even gezellig te maken.
    Iemand ervaringen met eisprong op dag 10? Ik wou eigenlijk vandaag beginnen met ovulatie-testen, maar de post is verzaakt. Ik heb het dus nog niet binnen...
    Maar had dag 10 (vandaag dus) nog geen ovulatie verwacht. Heeft iemand tips? Of ervaring met vroege eisprong?
    Hoop op jullie reactie.
    Ik ga voor de zekerheid vandaag ook maar klussen, is wel 2 dagen achter mekaar maarja.... Zal niet uitmaken toch?
    Mijn cyclus is trouwens elke maand tussen +- 27 en 30 dagen.

Groetjes!!!

2. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    De buikpijn die je hebt (gehad) kan ook het groeien van een follikel zijn. Betekend vaak niet dat die gelijk springt. Ik heb op CD11 altijd de bekende buikpijn en dan ook een positieve ovu test. Betekend bij mij dus dat ie dan binnen 48 uur springt.

Goed dat je het toch gezellig maakt. Je zit toch rond je vruchtbare periode dus dat kan sowieso geen kwaad. Succes!

3. Ilsevr

Ilsevr Lid

18 aug 2014
    35
    0
    6
    NULL
    NULL
    Temp je ook? Dat is vooral interessant om achteraf te weten dat je nu al je eisprong had, zo kan je er misschien een volgende keer rekening mee houden dat ie vroeg kan komen. Maar hopelijk voor jou is er geen volgende keer natuurlijk en is het deze maand raak!
    Ik zou het zeker vanavond gezellig maken.

4. Renske6

Renske6 Niet meer actief

Bedankt voor jullie reacties.
    Gisterenavond en vanochtend was vriendlief niet zo goed te pas, dus niet geklust. Vanmorgen had ik nog krampen. Nu niet meer. Kan het vanavond nog? Zondag hebben we ook geklust!
    Hoop op antwoord! Dankje :)

5. Renske6

Renske6 Niet meer actief

Ik temp (nog) niet...
    Hoop dat als we vanavond seks hebben, het nog optijd is. En anders dat afgelopen zondag effect heeft gehad ;)
    Binnen 24 uur na eisprong was het toch?

6. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Ik heb altijd van te voren pijn en slijm dus kan ook maar zijn dat je ei toch nog komt. Waarom ren je niet even naar de winkel en haal je een ovu test. Zou jammer zijn als je hem helemaal mist toch?

7. Renske6

Renske6 Niet meer actief

Mijn ovutesten liggen als het goed is nu in de brievenbus. Ga thuis gelijk kijken. Dan testen met ochtendurine toch? Morgenvroeg dus. En dan vanavond klussen. Wat vind jij?

8. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Nee ovulatietesten moeten niet met ochtendurine, dit geldt voor zwangerschapstesten.

Dit moet bij de meeste testen tussen 10.00 uur en 20.00 uur dus je kunt vandaag zeker nog een test uitvoeren.

9. Renske6

Renske6 Niet meer actief

Oh, dat is mooi nieuws. Moet ik dan nog minder drinken vanmiddag? Dat beïnvloed de uitslag toch? Dan ga ik gelijk testen vanavond. Dank voor je hulp!

10. Renske6

Renske6 Niet meer actief

Nog 1 vraag; als hij negatief is, dan moet ik natuurlijk de rest van de dagen ook om dezelfde tijd 's avonds testen?

Deel Deze Pagina