Zere borsten

Discussion in 'Borstvoeding' started by Marian, Nov 4, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Misa Misa

Misa Misa Actief lid

Aug 6, 2009
    460
    0
    0
    Mama!
    Zuid-Limburg
    Ik zou er ook niet zomaar vanuit gaan dat het spruw is, ik vind het eigenlijk niet zo klinken(ik ben dan wel geen ha of lk;))
    Ga gewoon even langs met je kindje, zomaar medicijnen nemen is niet aan te raden. En als het wel spruw is, moet je natuurlijk zeker allebei behandeld worden.
    Succes ermee.

2. Marian

Marian Fanatiek lid

Feb 27, 2006
    3,648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Maar de huisarts zei zelf dat het niet nodig was me nu te zien.... Ik weet het ook niet meer hoor, ga alleen door de grond van de pijn, het is een snijdende, stekende pijn. Ook zijn Bas zijn lipjes al wat 'aangetast', dus ik denk dat het niet kan missen. Maar goed, misschien van het weekend naar de huisartsenpost, kijken of die me wel willen helpen....?

3. Misa Misa

Misa Misa Actief lid

Aug 6, 2009
    460
    0
    0
    Mama!
    Zuid-Limburg
    Dat vind ik echt belachelijk van die huisarts! Zo helpen ze mensen lekker van de borstvoeding af.

4. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Zei ze dat? O, ik dacht dat je er niet naar toe wou of kon om gezien te worden!
    Is toch te zot voor woorden dat je in het weekend dan naar de huisartsenpost moet? Let er wel mee op he, dat is dacht ik voor spoedeisende zaken, die niet tot na het weekend kunnen wachten.
    Ik weet niet of ze moeilijk gaan doen over vergoeding e.d.
    Ik zal morgen gewoon een afspraak maken bij je eigen ha, ze kan je toch niet weigeren?

5. Salapio

Salapio VIP lid

Jan 15, 2007
    13,917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik zou idd op zoek gaan naar een andere HA en een klacht indienen over je huidige ... echt belachelijk!

Share This Page