Hoi Hoi Ben nu 6 weken zwanger en heb een paar keer per dag zo'n hevige steken ter hoogte van mijn vagina en dat duurt 5 min. en dan is het weer over maar het doet echt heel erg pijn kan op dat moment niks meer niet staan zitten of liggen. Hebben meer vrouwen dit meegemaakt rond de 6de week? En kan het mijn baarmoeder nu al zijn die oprekt en geeft dat zo'n hevige pijn? Bedankt alvast
Ik weet niet wat het is (misschien al bandenpijn) maar ik heb dit ook gehad in het begin van mijn zwangerschap.
Ja, ik heb dit in het begin ook gehad. Tenminste t voelde bij mij als een stevig drukkend gevoel/ongi krampen.
Allereerst, gefeliciteerd met je zwangerschap!! Je kan al heel vroeg bandenpijn hebben, dit zouden dus heel erg goed je banden kunnen zijn. Je baarmoeder is nu al flink aan het oprekken en je banden krijgen het ook al flink te verduren.. Er is helaas niks aan te doen maar het is ook niet schadelijk!
Dames dank je wel voor jullie berichten Ik denk dat het er dan gewoon bij hoort even doorbijten dan als alles met de baby maar goed is dan wil ik die pijn er wel bij hebben.
ja heel herkenbaar!! en idd net ongi krampen ben nu 8 weekjes en heb het nog af en toe niet zo erg meer als met 6 weken
Had het bij de eerste heel erg, maar wel wat eerder, volgens mij al met 5 weken, de test was net droog zeg maar. Bij de tweede ook wel, niet in zo';n heftige mate. Succes. M'n vk gaf trouwens aan dat je baarmoeder ff moet 'wennen' aan de nieuwe situatie en dat dit wat pijn kan geven.
Hoi Dames Bedankt voor jullie berichten ik denk dat het er gewoon bij hoort Aanstaande dinsdag krijg ik de echo hoop dat er dan een heel mooi hartje klopt Ik riep vorige week nog ik wil misselijk worden nou ik heb het echt op me afgeroepen sinds deze week ben ik echt misselijk als ik me ook maar iets inspan. Sporten gaat niet meer als ik mijn huis schoonmaak dan word ik echt kotsmisselijk. En normaal eten lukt ook niet meer haha maar dat hoort er allemaal bij he als mijn echo dinsdag maar goed is