Herkend iemand dit???

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door destiny, 23 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. destiny

destiny Niet meer actief

Hoi Hoi

Ben nu 6 weken zwanger en heb een paar keer per dag zo'n hevige steken ter hoogte van mijn vagina en dat duurt 5 min. en dan is het weer over maar het doet echt heel erg pijn kan op dat moment niks meer niet staan zitten of liggen.

Hebben meer vrouwen dit meegemaakt rond de 6de week?

En kan het mijn baarmoeder nu al zijn die oprekt en geeft dat zo'n hevige pijn?

Bedankt alvast

2. NieuwWolkje

NieuwWolkje Fanatiek lid

11 apr 2011
    1.143
    0
    36
    Gent - België
    Ik herken dit niet. Misschien andere meiden wel :)

3. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Ik weet niet wat het is (misschien al bandenpijn) maar ik heb dit ook gehad in het begin van mijn zwangerschap.

4. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.290
    113
    Nederland
    Ja, ik heb dit in het begin ook gehad. Tenminste t voelde bij mij als een stevig drukkend gevoel/ongi krampen.

5. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    Allereerst, gefeliciteerd met je zwangerschap!!
    Je kan al heel vroeg bandenpijn hebben, dit zouden dus heel erg goed je banden kunnen zijn. Je baarmoeder is nu al flink aan het oprekken en je banden krijgen het ook al flink te verduren.. Er is helaas niks aan te doen maar het is ook niet schadelijk!

6. destiny

destiny Niet meer actief

Dames dank je wel voor jullie berichten:D

Ik denk dat het er dan gewoon bij hoort even doorbijten dan als alles met de baby maar goed is dan wil ik die pijn er wel bij hebben.

7. inkie86

inkie86 Bekend lid

27 apr 2011
    982
    6
    18
    Vrouw
    Medewerkster bij de Lidl
    Goor
    ja heel herkenbaar!! en idd net ongi krampen

ben nu 8 weekjes en heb het nog af en toe niet zo erg meer als met 6 weken

8. jomidi

jomidi Bekend lid

13 okt 2010
    904
    1
    0
    Had het bij de eerste heel erg, maar wel wat eerder, volgens mij al met 5 weken, de test was net droog zeg maar.
    Bij de tweede ook wel, niet in zo';n heftige mate.

Succes.

M'n vk gaf trouwens aan dat je baarmoeder ff moet 'wennen' aan de nieuwe situatie en dat dit wat pijn kan geven.

9. destiny

destiny Niet meer actief

Hoi Dames

Bedankt voor jullie berichten ik denk dat het er gewoon bij hoort
    Aanstaande dinsdag krijg ik de echo hoop dat er dan een heel mooi hartje klopt:D

Ik riep vorige week nog ik wil misselijk worden nou ik heb het echt op me afgeroepen sinds deze week ben ik echt misselijk als ik me ook maar iets inspan.
    Sporten gaat niet meer als ik mijn huis schoonmaak dan word ik echt kotsmisselijk. En normaal eten lukt ook niet meer haha maar dat hoort er allemaal bij he als mijn echo dinsdag maar goed is:D

Deel Deze Pagina