Zere borsten

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Juweeltje, 18 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chida

Chida Actief lid

13 nov 2007
    443
    0
    0
    Verpleegkundige
    Rotterdam
    Nou, bij mij precies het zelfde. Ik heb na mijn ei altijd gevoelige borsten .....nu helemaal niet :(

2. mieke1981

mieke1981 Bekend lid

27 nov 2007
    594
    0
    0
    brabant
    hoi meiden,
    Hier nog iemand met al twee dagen zeer pijnlijke borsten. Normaal zijn ze wel wat gevoelig, maar nu echt pijnlijk. Kan bijna geen bh meer aan, alles lijkt wel te klein. En zodra ik mijn bh uit doe lijkt het op dat moment nog erger en voelen ze zwaar. Meiden succes. Groetjes

3. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113

Dat heb ik nu ook! :(

4. Chida

Chida Actief lid

13 nov 2007
    443
    0
    0
    Verpleegkundige
    Rotterdam
    ik zie dat je overtijd bent? heb je al getest?

5. minime28

minime28 Lid

27 nov 2007
    39
    0
    0
    ik kreeg later dan normaal zere borsten en ze wisselen ook, en ik ben nu zwanger!

Succes meiden!

6. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    ben nu 2 jaar pilloos maar ik heb nog nooit pijn in mijn borsten gehad,weet ook dus niet hoe het voelt.
    niet met pil en ook niet zonder pil, snap het ook niet af en toe waarom ik dat niet heb terwijl je heel veel er over hoort.

7. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Wees blij! Het is geen pretje hoor... ;)

8. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    ja ben ik natuurlijk ook wel maar als ik het eenmaal heb zou het dan mischien wel een teken kunnen zijn? :p

9. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Ja, dat zou natuurlijk heel goed kunnen!

Ik zelf kan er niet op af gaan, omdat ik er altijd wel last van heb in meer of mindere mate. Maar als ik nooit pijnlijke borsten had en nu ineens wel, zou ik toch wel een beetje gaan hopen ja!

Succes!

10. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    jatoch :D
    maar heb er nu ook geen last van hoor hihi alleen wat aan de b uitekant van mn oksels, mischien door het harde werken :)
    maargoed iig weet ik dat ook mocht ik het op een dag krijgen! :)
    natuurlijk spelen er wel andere dingen af nu maar dat staat in de gepaste topics :)

11. suikerboon

suikerboon Bekend lid

30 dec 2007
    924
    0
    0
    arbeidster
    menen
    toen ik gestopt was met de pil heb ik 1eisprong overgeslaan. dacht ook dat ik zwanger was! maar helaas, dan toch die maandstonden. maar het zou kunnen dat jij gewoon geluk hebt, en er al een klein levend dingetje in u zit:)

Deel Deze Pagina