Hallo, Ik heb de mat care ultra gebruikt, 4 dagen voor mijn NOD Maar hij was negatief , ze zeggen dat je 6 dagen voor je NOD ermee kan testen.. Hebben meer hier ervaring mee ? Of zijn er mensen die na hun NOD toch positief hebben getest met Clear Blue
Hey meid, Er is altijd een gevaar met voor je nod te testen. Het kan zijn dat je negatief test maar wel effectief zwanger bent en het kan evengoed omgekeerd. Ik zou als ik jou was nog 4 dagen wachten en dan nog eens opnieuw testen. Zo weet je tenminste waar je staat.
Ja, dat wou ik ook al doen, maar dacht mischien zijn er meer die voor hun NOD negatief hebben getest met Mat care ULTRA, maar daarna toch zwanger bleken, Toch bedankt
Hey, Ik heb ook met die matcare ultra getest, vier dagen voor mijn NOD dag, niks helemaal negatief. Toen toch niet kunnen laten en twee dagen voor mijn NOD dag opnieuw getest nog negatief. Ik heb vandaag mijn NOD dag en nog geen teken van Dus hoop dat je gelijk hebt, en ik alsnog volgende week ergens positief test. Succes, groetjes mieke