Hallo allemaal, ik heb sinds een weekje heel erg last van pijnlijke borsten, vooral als ik 's avonds mijn bh uitdoe. Nu weet ik dat dit een symptoom is van menstruatie, maar dit heb ik normaal nooit. Wat kan dit zijn...
tja helaas.. dit kan beide kanten op. Ik ben in 10 rondes wel meer dingen tegen gekomen die ik nog nooit had gehad. Succes met wachten! groetjes
ik had iedere maand zere borsten na mijn eisprong ...de laatse keer had ik dat voor het eerst niet ..en bleek ik zwanger...terwijl juist de meeste zere borsten hebben idd. als ze wel zwanger zijn ik zal voor je duimen meid liefs asjuh
Spannend meid.... Leef met je mee. Heb trouwens ook iedere maand last van mijn (.)(.). Echt vreselijk vind ik dat. Vooral als je aan het sporten bent. Of je stoot er per ongeluk tegenaan. Succes Liefs Daan
Pijn in m'n borsten is bij mij al heel normaal, alleen als ik ongie word is het weg. Dan weer links, dan weer rechts, dan weer aan de zijkanten, pfffffffff. En bij mij worden de tepels af en toe ook zomaar ineens hard. Volgens mij heeft dat met PMS te maken ofzo.
Heb ik ook want rond mijn eisprong beginnen ze al een beetje en meestal van de zijkanten richting oksel en hoe dichter ik bij mijn NOD kom hoe erger het word. De eene maand is het erger dan de andere maand het verschilt nogal wel.
Dan is het waarschijlijk ook pms Anabella....das een typisch verschijnsel , als de pijn ineens weer weg is als je ongie word.