bloedverlies 16 weken zwangerschap

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door sjaakie, 10 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjaakie

sjaakie Nieuw lid

8 apr 2008
    3
    0
    0
    hoi,
    Ik heb vorige week een bevalling en een curretage gehad na 17 weken zwangerschap.[curretage omdat de placenta niet kwam]
    Toen ik 15 weken en 5 dagen zwanger was werd ik laat wakker met erge hoofdpijn en koorts.die nacht begon het bloedverlies.
    Volgende morgen naar de gyn gelijk echo in het ziekenhuis, alles was goed.Later die dag veel bloed verlies.2 dagen later hartje geluisterd,alles oke.Was niet gerust en nog steeds bloed.Weer 2 dagen later hartje geluisterd,alles nog steeds goed.bloed verlies werd minder wel 5 dagen koorts gehad met hoofdpijn.3 dagen later was geen hartslag meer.Kindje was overleden.Er was wel een ontsteking te zien in mijn urine maar was geen blaas ontsteking.
    Hebben jullie misschien een idee wat het geweest kan zijn?Voel me nu weer goed.
    Moet volgende week voor de uitslag naar de gyn,maar word gek van het wachten.
    Wanneer mogen we weer proberen om weer zwanger te worden?
    Ik heb nu zo'n leeg gevoel en wil het gauw weer gaan proberen.

groetjes

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hey,

Jeetje wat heftig meis! heb je een dochter of een zoon? hadden jullie ook al een naam?
    Helaas kan ik niet zeggen wat de oorzaak is en hoop ik dat de gynaecoloog jullie meer kan vertellen. Vraag ook aan haar of hem wanneer je weer zwanger mag worden. Als het een infectie was dan is het misschien goed eerst daar volledig van te herstellen.

Heel veel sterkte, Imke

3. sjaakie

sjaakie Nieuw lid

8 apr 2008
    3
    0
    0
    Hoi,

Ja het was een meisje en nee we hebben het geen naam gegeven.
    Wij hebben al 2 zoontjes verloren die hadden een stofwisseling ziekte.
    Koen is 2 jaar en 4 maanden geworden[11 jaar geleden] en Kees is 16 dagen geworden.[6 jaar geleden]
    We hebben al zoveel meegemaakt dat we dit niet erger wilden maken dan het al is.

We hebben met 12 weken een vlokken test gedaan en daaruit bleek dat dit kindje gezond was.
    Dat maakt het wel erg allemaal.
    Dat zou ook nog een oorzaak kunnen zijn,maar daar komen we dan toch niet achter.
    Ik was gelukkig jong moeder[ben nu 34] en hoop dat we ooit een gezond kindje zullen krijgen.

Bedankt voor je reactie en ik hou jullie op de hoogte.

Iedereen veel sterkte en hoop voor de toekomst.

Ze hebben het gen pas afgelopen september gevonden,daarom wilde we het nog wel een keer proberen.

Deel Deze Pagina