Zere buik na stukje lopen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door fenniet23, 9 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fenniet23

fenniet23 Actief lid

22 jul 2006
    405
    0
    0
    Receptioniste
    Meppel
    Als ik van mijn auto naar mijn werk toe loop krijg ik ontzettende steken aan de zijkant van mijn buik. Net of mijn buikspieren helemaal uitrekken ofzo. Een heel iritant gevoel, maar zo gauw ik ga zitten en rustig in ga ademen trekt het ook wel weer weg. Of zijn dat mijn banden waar de baarmoeder "aanhangt"?
    Niet dat ik mijn zorgen maak voel de kleine namelijk regelmatig schoppen. :D
    Heb ook erge last van mijn bekken als ik loop zal dat er allemaal mee te maken hebben. Dit is namelijk de eerste van ons.

Dikke kus Fennita

2. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    ik heb dat ook, net alsof ik mijn spieren heb verrekt aan de zijkant van mijn buik, voelt idd heel rot maar geloof niet dat het kwaad kan verder.

3. Ivonne

Ivonne Actief lid

9 apr 2006
    441
    0
    0
    Denk dat het bandenpijn is, heb ik ook erg gehad rond die tijd.

4. chrissie73

9 nov 2006
    10
    0
    0
    Is bandenpijn, kan zeurend zijn maar ook alsof je een steek in je zij hebt zoals bij hardlopen bijv.

5. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Ik had het ook en bij mij was het blaasontsteking. Sinds de blaasontsteking weg is heb ik ook geen last meer gehad van steken.

6. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Ik heb het ook, niet alleen aan de zijkanten maar over m'n hele buik heen.
    Ik merk zelfs dat het moeite kost om helemaal rechtop te blijven lopen :(

Edit: daar wil ik me ook even op testen Lientje! Het probleem is dat ik niet van die potjes in huis heb, dus moet ik ze eerst gaan halen, en daarna weer opnieuw terug om het in te leveren dus stel ik het een beetje uit (ja klinkt lui, ik weet het :oops: )

7. Niet meer actief

Caith die kun je gewoon bij Kruidvat halen voor 70 cent ofzo... Een urinereservoir noemen ze dat geloof ik, die potjes zijn ideaal ;)

8. fenniet23

fenniet23 Actief lid

22 jul 2006
    405
    0
    0
    Receptioniste
    Meppel
    @ Caithlin79, idd dan kan ik zelfs niet eens rechtop lopen.
    We moeten maandag naar de VK dan zal ik wel ff vragen wat ik daar tegen kan doen.

Dikke kus Fennita

9. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Caithlin: of een oud jampotje ofzo even uitkoken, kan net zo goed.

10. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Ik koop dan liever van die potjes :p :oops:

11. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Of een oud tupperwarebakje. Wist niet eens dat ze daar potjes voor verkopen.

12. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Haha thnx voor de tips! Ga straks gelijk een paar potjes halen, kan ik maandag naar de huisarts.

@Fenniet, ik ben benieuwd wat de VK zegt!

13. kristel

kristel Niet meer actief

Klinkt als bandenpijn. Daar bestaan van die speciale buikbanden voor. Ik heb er zelf 1 van het merk Anita. Dit is vooral bedoelt voor speciale momenten, bv als je gaat winkelen of sporten, dus niet om de hele dag om te hebben.

Zie : http://www.anita.com/nl/nl/148,1,0,0,39 ... detail.htm

14. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Buikbanden zijn idd niet voor de hele dag. Daar worden je eigen spieren en banden nl. lui en slap van. Maar als je erg last hebt, kan het natuurlijk best lekker zijn en goed helpen als je wat verder moeten lopen.

Als je het idee hebt dat je blaasontsteking zou kunnen hebben, zou ik zeker niet wachten op een potje. Kan nl. extra gevaarlijk zijn in je zwangerschap.

15. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    heb ik ook gehad, vooral als ik een eind lopen moest, dan kreeg ikheel erge pijn.

maar ook snachts wel eens in bed, of met hoesten. maar dat gaat ook wel weer over.

16. Cis

Cis Actief lid

12 jun 2006
    274
    0
    0
    Ik heb het ook behoorlijk als ik te lang gestaan/gelopen heb.
    Vandaag toch maar weer een keer met de hond naar het bos geweest, ruim een uur gelopen. Laatste stuk echt al behoorlijk veel last, en nu dus spijt. Vanmiddag echt ff dubbel van de pijn in mn onderbuik, dus meteen maar ff rust.
    Gelukkig trekt het binnen een dag meestal wel weer weg. Maar moet echt voorzichtiger gaan worden.

17. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Ik heb vandaag de hondjes van m'n schoonouders uitgelaten. Nou zijn dat 2 jack russels, die de hele weg hebben lopen trekken. Ik doe het voorlopig niet weer. Heb er nu nog last van.

18. Niet meer actief

Ik heb ook het meeste last van bandenpijn gehad rond de 20 weken, nu helemaal niet meer. Was er zelfs heel ongerust op. Voelde me een aansteller, want de meeste vrouwen voelen er "niks" van. Nou ikke wel en behoorlijk :x. Nu is het over, maar hetzelfde heb ik met dat ze zeggen in maand 5 en 6 voel je je het beste, nou dat had ik dus helemaal niet, en nu ben ik in de 7de maand en voel me weer top :) beetje raar dus.

Deel Deze Pagina