Hallo, Afgelopen vrijdag mijn eisprong gehad, zondag een enorme dikke slijmprop die tussen de vi gers een draad was. Nou vandaag witte dunne sliertjes waar ik geen draden mee kan trekken. Hebben jullie enig idee wat dit allemaal is geweest? Heb sinds vandaag ook buikpijn. Mijn laatste menstruatie was 6 juni.
Heb zn buikpijn, dat ik maar eens een ovulatietest van clear blue net heb gedaan, en ja hoor..... Een smiley. Dus die buikpijn is nu te verklaren...
Vanmorgen gezellig gemaakt. Nu maar duimen! Wanneer waren de eerste tekenen bij.jullie voor een zwangerschap?
Mn laatste zou ik woensdags ongesteld worden. En de zondag er voor deden mijn borsten pijn. Maandag testte gedaan omdat ze hier zeiden nou waag t erop. En ja hoor. Heel pril, echt pril zwanger.
Dat weet ik niet meer. Wit slijm volgends Google en hier op ZP kan het er op duiden. Wanneer was jou NOD?
Als je 23 juni een posi ovutest had, heb je gister of vandaag je ei gehad. Dat houdt in dat je over 14 dagen je nod is. 7/8 juli dus. Tenzi je lf korter is uiteraard. Slijm heb ik geen verstand van, door dat sperma goedje ziet het er altijd anders uit.
Na de bevruchting is de innesteling tussen 6dpo en 10dpo. DPO is days past ovulation ofwel dagen na de eisprong. Als je eisprong later is, dan schuift je nod ook op. Je kunt vanaf 10/11dpo voorzichtig eens beginnen te testen.