Heb jij genoten van je zwangerschap?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Tesske, Apr 10, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tesske

Tesske VIP lid

Mar 24, 2009
    6,799
    0
    0
    Eigenlijk spreekt de titel al voor zich ;)

Heb jij genoten van je zwangerschap?

2. Jannes

Jannes VIP lid

Oct 6, 2006
    7,714
    1
    36
    Ja heel erg!! Ik vond zwanger zijn het mooiste gevoel dat er is. Zeker vanaf een week of 18 dat ik Sara goed begon te voelen. Moet wel zeggen dat ik ook een zeer makkelijke zwangerschap had zonder kwalen, dus dat scheelt.

Maar het gevoel dat je nooit alleen bent en op een gegeven moment dingen herkennen. Geweldig! Tis dat wij nog geen 2e willen, maar anders zou ik het meteen weer doen!!

3. Trotsemama1986

Trotsemama1986 Fanatiek lid

Feb 10, 2009
    1,962
    0
    0
    Ik geniet nog vollop! Dat terwijl ik bijna elke vervelende bijwerking die je kunt krijgen gekregen heb.. Elke keer als dat kleintje weer schopt ofzo.. dan denk je nergens meer aan.
    Zo'n heeerlijk gevoel!

4. nikster

nikster Fanatiek lid

Sep 26, 2006
    1,434
    0
    0
    Studente, bijnbaan: caissiere
    Enschede
    Jazeker voor 200%
    Opeens is het niet meer erg dat je een buikje hebt en ben je er juist trots op! heerlijk gevoel, dat kindje in je buik te voelen...

Moet zeggen dat ik op het einde 41 weken er wel flink de p in had... maar dat het meer te maken met dat ik als een van de eersten uitgerekend was en bijna als laatste bevallen

5. Erikaatje

Erikaatje Actief lid

Sep 20, 2008
    425
    0
    0
    Ben nu 22 weken zwanger en vind het heerlijk!! heel speciaal gevoel!

6. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

Jan 6, 2007
    8,553
    0
    36
    renkum
    nop heb niet genoten meer het fijt dat ik voor mij gevoel niet kon genieten omdat ik die 4 maand ervoor een MK en een BBZ heb gehad en bang was mijn zoontje ook te verliezen en door bloedingen niet

7. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Ach, soms wel soms niet... Ik voelde me vaak flink beroerd (zeer ernstige rugpijn en bijna alle 'kleine' kwaaltjes) maar ik vond het ook wel weer heel bijzonder en je kindje voelen is zo bijzonder. Ik heb mijn buik nooit gemist na de geboorte maar de bijzondere status van het zwanger zijn wel!

8. Done

Done Fanatiek lid

Jan 5, 2009
    2,634
    0
    0
    Huismoeder
    Ja heel erg, ik heb nergens last van gehad en voelde me super (beter als normaal zelfs).

Ben benieuwd of dit bij een volgende opnioeuw zo is...

9. Neisha

Neisha Lid

Jul 8, 2008
    84
    0
    0
    Nee, eigenlijk niet.
    Was 5 maanden goed misselijk en toen ik mijn buikje kreeg ( pas tegen 25 weken) vond ik mezelf heel lelijk....Kon niet aan dat veranderde lichaam wennen....

Ik had een erg ijzertekort en pas na het regelmatig slikken van ijzertabletten, voelde ik me weer wat beter. Was vreselijk slap en lusteloos geworden, door dat ijzertekort.

Nu voel ik me sinds een week of 3 wel goed, maar ik ben vandaag uitgerekend en nog geen tekenen van baby in zicht....
    Haha, zal blij zijn, als hij er is en ik niet meer zwanger ben.
    Was dan toch best teleurgesteld, omdat ik het me veel mooier had voorgesteld...

10. anniek

anniek VIP lid

Feb 5, 2006
    8,512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    bij kyana:
    absoluut ondanks de bi... het was heerlijk! verder weinig kwaaltjes een gevoel een wonder in me buik te hebben... toppie!

nu:
    tot nu toe ook wel maar heb in het begin bloedingen gehad wat me bang maakte en zo ontzettend veel last van bi dat op mijn rug liggen en volledig ontspannen vrijwel onmogelijk is... daarbij wat kleine kwaaltjes.... maar toch... toch geniet ik

11. limmeke

limmeke VIP lid

May 28, 2008
    17,318
    0
    0
    ik geniet totaal niet van het zwanger zijn... vind het lichamelijk te zwaar. Dus hier gaat vlag uit als beebje geboren is :)

12. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

ik genoot van het zwanger zijn!Ik was heel trots op mijn dikke buik, ik leek al gauw hoogzwanger. Ik had bijna nergens last van, behalve de laatste maand vroeg ik me af hoe ik nog 3 maanden door moest zonder zelf mijn sokken aan te kunnen trekken :( zon dikke buik had ik.
    helaas, na 26 weken ging het mis, ik kreeg bloedverlies door ontsluiting en heb ik tot de bevalling in het ziekenhuis gelegen. dat was een spannende tijd. na 10 dagen werd mijn kleine man geboren, gelukkig is hij nu gezond en wel thuis en maken we het goed.

13. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

ik geniet ervan dat mijn lichaam zo'n enorme prestatie neerzet ondanks mijn medische achtergrond maar ik heb het juist daardoor ook erg zwaar gevonden en ben nu wel helemaal op en wordt ivm nierstuwing maandag ingeleid, dus ik zou het niet gauw weer doen als het uberhaubt al lukt om weer zwanger te raken.

14. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

Sep 23, 2008
    2,810
    0
    0
    verkoopster
    ......... is volop aan t genieten :D ....

15. vonnie73

vonnie73 Fanatiek lid

Aug 22, 2008
    1,898
    0
    36
    in un schwon huiske
    Het is mijn laatste zwangerschap en ik geniet volop. Oké, ook ik heb kwaaltjes maar die neem ik voor lief. Het is een heerlijk gevoel om zo'n kleintje in je buik te voelen draaien en schoppen.
    Ik vind het zelfs jammer dat ik over 8 weken al uitgerekend ben (misschien ben ik het tegen die tijd wel beu).

16. tascha

tascha Fanatiek lid

Apr 8, 2006
    4,180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Ik heb enorm genoten van het zwanger zijn, maar ik heb niet zo'n hele makkelijke zwangerschap gehad en ik ben het nu dan ook wel goed zat. Maar nog even geduld. De baby komt vanzelf een keertje.

17. Tamara84

Tamara84 Bekend lid

Oct 16, 2008
    688
    0
    0
    Ik geniet volop! Het is zo bijzonder!

18. Makkie

Makkie Niet meer actief

OOoo geweldig vond ik het!! Naast nu mijn zoontje er is, is dat de mooiste tijd van mijn leven geweest. En ik ben zoooo blij en dankbaar dat ik het (nu alweer) mee mag maken! Bij mijn zoontje een heerlijk zwangerschapt gehad, echt volgens het boekje! Ben benieuwd hoe deze verder gaat verlopen, maar ik geniet nu al!!!! (volgens mij zou ik nonstop zwanger willen zijn hihihihi)

19. Fiene

Fiene Fanatiek lid

Jun 27, 2008
    2,432
    0
    0
    Nee, ik vind zwanger zijn vreselijk, als het zou kunnen zou ik het zo overslaan. Heel heel misselijk, BI, ik ben rugpatient en mijn rugpijn was niet te harden.

20. Maia

Maia Niet meer actief

niet elke dag maar tot nu toe geniet ik over het algemeen best wel ja :)

Share This Page