zere buik

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door -, 7 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

allereerst bedankt voor ja antwoorden...

Ik ben nu 28 weken en 5 dgn zwanger. heb bekkeninstabiliteit maar de rest gaat wel goed gelukkig. Ik voel t kindje elke dag goed bewegen en ook groeien. Nu heb ik er nog eentje rond lopen van 2 jr en 3 mnd. Vanmorgen toen die bij ons op bed was sprong die op mijn buik. Dat deed heel erg zeer tranen sprongen me in mijn ogen. Nu 3 uurtjes later doet mijn buik nog heel erg zeer.. Mijn zoontje heeft het niet bewust gedaan en kan er ook niet boos om worden, maar maak me nu wel ff zorgen om me kleintje in me buik. Normaal had ik t allang gevoeld maar nu nog niet.. En ik voel alleen wat lichte steken en alsof me buik gekneusd is... Wat kan t zijn en moet ik maandag mijn vk bellen? ik hoef pas over 1,5 week op controle...

alvast bedankt.

groetjes,
    agnes

2. Niet meer actief

heb me ukkie nog niet gevoeld... en pijn word niet minder.. heb wel 2 asperines genomen en vanmiddag ff gelegen, maar zelf toen was er geen beweging te bekennen in mijn buik...

3. Niet meer actief

inmiddels me kleintje wel goed voelen bewegen en gelukkig is vk ff langs geweest en naar t hartje geluisterd... deze klopte goed en regelmatig... was super blij dat te horen. ik moet alleen nu wel voorzichtig blijven doen en woensdag mag ik vervroegd op controle komen (met echo) dan checken ze of echt alles goed is..

knuf

4. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi,

fijn dat het allemaal goed is!

Mirjam

Deel Deze Pagina