indaling

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by babsd, Mar 14, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. babsd

babsd Lid

Mar 14, 2008
    14
    0
    0
    bediende
    wevelgem
    Zijn er duidelijke gewaarwordingen als het kindje indaald? Ik heb nu enkele dagen het gevoel en in feite zie je het ook dat ze zeer laag zit. Heb ook een druk onderaan.
    Vind het ook raar dat ik zoveel wit en geelverlies heb, soms ook precies vocht gewoon maar kleine beetjes.
    En mijn ventje zegt dat alles zo gezwollen zit in de schede...
    Heb nu ook voor de tweede dag pijn in onderrug rechts. Kan met moeite nog wandelen van de pijn. Zit al van 21 november thuis met de bekkenpijn maar die pijn is het niet. Als ik rechtsta moet ik een eindje voorover gebogen lopen.
    Ze zal er toch nog niet zitten aankomen zeker?

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

Dec 2, 2005
    11,590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi,

sommige vrouwen voelen het indalen heel duidelijk, anderen merken het niet. Wat jij bescrhijft lijkt inderdaad echt op indalen.

Mirjam

3. babsd

babsd Lid

Mar 14, 2008
    14
    0
    0
    bediende
    wevelgem
    oei maar is dat niet een beetje te vroeg?
    Mijn ventje zei ook gisteren dat die baarmoedermond volledig anders is en durfde niets meer doen. Moet ik inderdaad oppassen? Of is dat nu al normaal. Gisteren zat ze precies weer zeer laag. Ik kon ze precies vanonderen aan de buik optillen. Ze zat aan de venusheuvel. En vanmorgen was dat weer wat hoger.

4. Mirjam

Mirjam Verloskundige

Dec 2, 2005
    11,590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi,

nee dat is niet vroeg, sommige baby's dalen al in bij 30 weken andere pas tijdens de geboorte. het zegt niets over het moment waarop de baby geboren kan worden, de baby kan best nog tot 42 weken blijven zitten.

Mirjam

5. babsd

babsd Lid

Mar 14, 2008
    14
    0
    0
    bediende
    wevelgem
    ja tis er precies om gedaan iedereen zeker al een tiental mensen hebben de laatste dagen gezegd: tis voor ieder moment zeker? En als ik dan zeg van niet zeggen ze amai ze zit laag. We gaan het afwachten he.Tis ook de eerste zwangerschap dus we hebben niets om mee te vergelijken. Maar ik moet dus niet panikeren dan. Want gisteren waren die steken wel enorm pijnlijk maar na een half uurtje was dat weg. En dat was echt in de schede precies. Ze beweegt ook met moeite nogmaar dat zal zijn omdat ze te weinig plaats heeft zeker. Doet wel raar want tot voor een paar dagen was het precies een karatekid. Bedankt in elk geval voor de reactie

Share This Page