Zere keel? Bang voor de fles?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Loutje83, 9 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loutje83

Loutje83 Actief lid

11 dec 2007
    456
    1
    18
    thuishulp
    Oldenzaal
    Mijn zoontje van bijna 10 maand heeft sinds zondag last van ademhalingsproblemen. Eerst dronk hij nog wel redelijk de fles leeg maar nu is hij er zelfs bang voor. Als hij ook maar 1 fles ziet begint ie te huilen met dikke tranen. Heb al geprobeerd met een gewone beker met een lepeltje en met een spuitje maar niks helpt. ben gister naar de dokter geweest moest met zo'n babyinhaler proberen omdat hij ook erg piept en hijgt tijdens ademhalen. Desontdanks is hij wel redelijk vrolijk.(slaapt wel erg veel) Vandaag 2 x naar de dokter geweest nu drankje gekregen wat ontstekingsremmend zou werken. Moet morgenvroeg om 10 uur weer langs komen. Ik vind dit zo moeilijk..hij is normaal altijd een goeie eter en drinker..maar nu de fles lijkt wel een monster voor hem..

Kent iemand dit of weet iemand wat dit mogelijk zou zijn?

Liefs,

een radelose moeder..

2. amanda23

amanda23 Actief lid

22 feb 2008
    395
    0
    0
    activiteitenbegeleidster
    arnhem
    Hoi,

Als ik het zo lees, denk ik dat hij last heeft van keelpijn, mss wel keelontsteking. Dan doet slikken echt ontzettend zeer, dus kan me dan wel voorstellen dat je zoontje de fles associeert met die keelpijn en dus gaat huilen als hij de fles ziet.

Ik denk toch maar even terug naar de dokter en in zijn keeltje laten kijken of dat ontstoken is......

Deel Deze Pagina