Zere keel van het overgeven!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door LiesEd, 8 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LiesEd

LiesEd Actief lid

14 mrt 2008
    130
    0
    0
    Intern begeleider op basisschool
    Zuid-Holland
    Ha meiden!
    Fijn om zo misselijk te zijn (een soort van zekerheid dat het kindje er nog zit). Sinds een week ben ik elke ochtend misselijk en sta ik boven de wc. Ik moet alleen maar verschrikkelijk boeren en kokhalzen, verder komt er niets uit. Sommige dagen (zoals vandaag) komt mijn eten er 's middags vrolijk via de verkeerde kant eruit zetten.
    Ik merk dat ik steeds meer last van mijn keel krijg...alsof er iets in de weg zit. Zou dit kunnen komen door het overgeven en kokhalzen? En wat zou ik eraan kunnen doen.
    Ontbijten in bed (beschuitje en thee) helpt niet...
    Mijn excuses voor de details!
    Liefs!

2. Plaatje34

Plaatje34 Niet meer actief

Hallo,
    Ik had tot week 13 verschrikkelijk last van overgeven,zelfs zo erg dat ik bloed ging spugen.
    ik spuugde de hele dag door,zelfs als ik snachts wakker werd om te plassen.
    Ik snapte die roze wolk helemaal niet. :oops:
    Maar gelukkig ging het na de 1ste trimester voorbij.
    Het is een kwestie van afwachten totdat je lichaam aan de verandering van hormonen is gewend.
    Ik moet nu nog steeds iedere ochtend na het opstaan thee met een kaakje eten. Als ik niet eet, word ik nog steeds eng op de maag.
    Als je dat weet, hou je er rekening mee en eet je altijd op tijd:D
    Misschien helpt het als je voor het slapengaan nog wat eet? Dat heb ik ook een hele tijd gedaan. Want tussen het avondeten en ontwaken zit toch meestal minimaal een uurtje of 10.
    Als je voor het slapengaan wat eet, is het maar een uurtje of 8.
    misschien werkt het bij jou ook een beetje?

Succes verder, en veel geluk & plezier met je zwangerschap

Groetjes

Deel Deze Pagina