Wat ik nu toch voor kwaaltje heb, ik lijk wel een oud wijf Gisteren al wat last van mijn knie, ik stond vanochtend op en kon er bijna niet op lopen, zo zeer! Het lijkt wel of er vocht inzit ofzo... terwijl ik 'm dus niet verdraaid heb, overbelast of wat dan ook! Erg vreemd. Herkenbaar, zomaar last van je gewrichten? Alvast super bedankt voor jullie reacties!
nee het zijn je gewrichten meid heb er namelijk ook ontzettend last van kan soms zomaar niet meer opstaan er is niet zoveel aan tedoen volgens mij
ik heb het tijdens het slapen, word ik wakker met ontzettende pijn in mn knie komt denk ik door de manier waarop je ligt
alle gewrichten worden aangedaan door dat fijne hormoon wat je bekken soepel moet maken. Dat hormoontje denkt na de heupen niet, zo dat was het, maar gaat je helem lijf rond... Is helaas erg weinig aan te doen, als je last houdt zou ik even de huisarts bellen...
Erg herkenbaar hoor. Heb t dan eens hier dan eens daar in mn lijf. Gister deed ineens mn linker wijsvinger niet meer mee...Eergister sta ik op van mn stoel na n film te hebben gekeken en kon me nog net vast grijpen...mn been wilde niet helemaal meer mee werken met lopen en deed vreselijk zeer bij mn heup... Lijkt onderhand wel reuma af en toe.