Hallo, Ik zit nu in mijn tweede ronde na t stoppen met de pil,mijn eerste cyclus was 38 dagen, mijn tweede cyclus begon op 6 okt. ik heb nu sinds 3 dagen zeer gevoelige liezen, een spierpijnachtig gevoel, stekerig. Ik weet me nu even geen raad omdat ik niet weet of deze cyclus weer 38 zou duren. Voor mijn pilgebruik had ik een cyclus van 30 dagen namelijk. ook heb ik stekende borsten, ze groeien, en onderrugpijn, dit is sinds vandaag al wat minder. gister een test gedaan en negatief maar dit zou toch nog te vroeg zijn? Omdat ik nergens info kan vinden over liespijn en mijn doktersassitente er ook geen raad mee wist, hoop ik hier een antwoord te krijgen. Kan liespijn met menstruatie of zwangerschap te maken hebben? En nee t is geen eisprong want die voel ik altijd en dat is niet dezelfde pijn. Liefs Linda
Hoi Linda, ik denk dat je in ieder geval te vroeg gestest hebt als je een cyclus hebt van waarschijnlijkm tussen de 30 en 38 dagen. De liespijn kan bij de groei van de baarmoeder horen (ook zo vroeg in de zwangerschap al) Bij een menstruatie op zich ook, want de banden van je baarmoeder, die ook geirriteerd kunnen zijn bij een opkomende menstruatie, lopen ook tot in je liezen. Dus ik zou nog even een paar dagen wachten tot je volgende test, tot zo rond de 38 dagen, dan heb je kans dat je wellicht toch nog positief test. Groetjes Brigitte
Bedankt voor je antwoord! Ik denk zelf dat t geen ongi pijn zou kunnen zijn, want het was nog maar een week na mijn eisprong. Het is nu verdwenen, het heeft drie dagen aangehouden. Dus t is me echt een raadsel wat t geweest is?Ik wacht het tot volgende week woensdag af met testen. Ik denk zelf een eventuele innesteling, maar klopt t dat ik nu dan even niks meer voel? Mijn tepels zijn wel donkerder en anders dan normaal, maar de steken zijn weg. Is het normaal dat je na de innesteling niets meer voelt? Zit er erg door in spanning..Daardoor twijfel ik nu erg.. Hopelijk weet je hier een antwoord op? Je zou me erg helpen. Liefs Lin
Hoi Lynnes, het zou kunnen inderdaad, de pijn kan na innesteling ook weer snel verdwenen zijn. Maar het kan toch ook gewoon een raarheid in je cyclus zijn, dus het is echt even duimen tot volgende week. Groetjes BRigitte
Ja het is inderdaad niet anders dan afwachten, lekker dromen over hoe t zou zijn als t wel raak is Maar hou mezelf nog nuchter hoor! Heel erg bedankt!
Nu ik je toch spreek, is er een positie die de baarmoeder aanneemt waneer je zwanger bent? Ben m al een paar maanden aan t observeren om mijn lichaam beter te leren kennen maar kan er ook niets over vinden. De dokter voelde laatst of ik zwanger was op die manier, maar heb m nooit gevraagd waar ie nou naar voelt?
Hoi Lynnes, de baarmoedermond draait vaak naar achteren als je zwanger bent en het kan zijn dat als je de baarmoedermond een klein duwtje geeft kun je op de buik de baarmoeder soms al voelen. Maar ik vind het niet een heel nauwkeurige manier om te zeggen dat je wellicht zwanger bent. Maar het is een extra onderzoekje. Groetjes Brigitte