Zere liezen ? Wie had/heeft dit ook?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Zomerbries, 5 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Hallo allemaal!
    Ik zit in mijn tweede ronde en heb ruim een week geleden mijn eisprong gehad, nu heb ik al een dag of drie zere liezen, een stekend spierpijnachtig gevoel, stekende borsten met kleine rode adertjes waar t pijn doet, en een constant onderrugpijn gevoel. Gister nega getest maar daar is t eigenlijk nog te vroeg voor.
    Nu zijn veel symptomen vaak ook menstruatie tekenen maar over de pijn in de lies kan ik heel weinig vinden.
    Zijn er hier meiden die dat ook hadden en was dit een zwangerschap of aankomende menstruatie?
    Alvast heel erg bedankt voor een evt antwoord!

2. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.290
    113
    Nederland
    Hai Lynnes,
    Ik had de 1e maand daar geen last van. Zit nu ook in de 2e ronde en kreeg daar zes dagen na mijn ei last van. Maar gepaard met krampen en steekjes in de onderbuik, maar ook in mn liezen!
    Mijn NOD is zaterdag, vanmiddag toch een testje gedaan, die was negatief. Je lichaam kan je gewoon toch erg voor de gek houden! Denk dat wij vrouwen achter elk krampje of steekje een vermoedelijke zwangerschap hopen. Ik heb mezelf nu al uit die droom geholpen! Volgende keer als ik weer steekjes heb, dan zal het wel bij het vrouwlijk lichaam horen ;)

Maar, wie weet is het bij jou wel raak.. Je weet het maar nooit! Las hier namelijk ook, dat meerdere vrouwen met steekjes e.d. uit eindelijk wel zwanger bleken te zijn, maar het kan ook zijn dat je menstruatie er aan zit te komen. Het is per vrouw verschillend..
    Denk dat je beter kan wachten tot je NOD met testen

Liefs

3. Sha29

Sha29 Actief lid

Hoi iedereen,

Ik heb nu al een maand af en toe last van steken in mn lies en vooral in mn rechterzij!
    ik voel me zwanger maar de testen geven negatief, maar steken heb ik wel maar niet vaak..

groetjes sha

4. cam

cam Bekend lid

17 dec 2006
    572
    0
    0
    He Lynnes

Bij mijn eerste had ik in de week voor ik ongesteld moest worden opeens ook heel kort felle steken in mijn linkerlies. Alsof er iemand aan elastieken liep te trekken, echt kramp gevoel.

Dat was de enige keer dat ik het had. nooit meer gehad tijdens de zwangerschap. Ik had rond die tijd ook een verbeterde geur en mijn borsten leken wel een landkaart. De aderen staken fel af.

We zijn ook begonnen voor een tweede, we laten de natuur zijn gang gaan, dus we zien wel wanneer het raak is. Maar ik ben bang dat ik sinds dat we begonnen zijn, mezelf gek aan het maken ben met allerlei klachtjes die op een zwangerschap lijken. Steekjes, misselijkheid, als ik opeens iets sterk ruik dan denk ik...zie je wel...
    Maar vorige maand was het dus niet raak.

Het kan goed zijn hoor, meestal merk je ook wel aan andere zaken van je lijf dat het raak is, even afwachten maar. Als het raak is, volgt dat in de loop van de week vanzelf wel. Want nu testen is inderdaad wel erg vroeg. Ook duur, ik ben al kapitalen kwijt aan testen inmiddels. Ik test alleen nog op mijn NOD of erna :)

5. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Heey omdat ik dus niet weet of deze cyclus korter is heb ik ook geen idee wanneer mijn nod is. Voor pilgebruik was t netjes 30, eerste cyclus na stoppen 38 en deze cyclus weet ik t dus echt niet.. daarom ga ik morgen een ultra vroeg testje doen denk ik.. de pijn in mijn lies is er gewoon constant ik voel t zeuren zeg maar, vooral als ik met mijn benen op de bank zit, gebogen of idergelijks.Borsten zijn van binnenkant gevoelig, steken en vooral aan de delen waar veel druk op staat, met rode adertjes op de bovenkant. Blauwe aders heb ik ook, maar al sinds stoppen met pil.
    Ik houd mezelf voor dat t menstruatieklachtjes zijn maar heb wel een klein beetje hoop
    Hopelijk mag jij ook snel posi testen! Bedankt voor je antwoord

6. OemHudaifa

OemHudaifa Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.074
    0
    0
    Huisvrouw and proud to be!!!
    Steken in mn liezen waren bij mij een van de eerste symptomen en voor nod (direct na bevruchting). Heb er nu nog last van.

Maar je lichaam kan je inderdaad ook gewoon voor de gek houden, of jij jezelf natuurlijk. Misschien heb je echt spierpijn.

Afwachten (en ja dat is heel moeilijk)

7. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    hmmm...hoor echt zoveel mensen over liespijn, dat ik juist ga denken dat het erbij hoort...en ik heb het niet en ga daardoor denken dat ik dan vast nie zwanger zal zijn...aarghhh haha

8. cynthia1982

16 okt 2008
    21
    0
    0
    verpleegkundige
    tilburg
    beste .....

ik heb ook altijd hele heftige menstruatie klachten, maar die typische lies klachten had ik ook, en dat had ik nog nooit gehad. steeds als ik mijn been naar buiten deed of zwaar tilde voelde ik die pijn en het leek of ik heel erg gesport had.

toen heb ik een paar dagen later een test gedaan een test die je vier dagen eerder kan doen was neg en de andere pos.
    dus ik wist niet wat ik ervan moest denken, ruim een week later pos getest en nu ben ik 6 weken zwanger en 4 dagen

de pijn in je liezen heet banden pijn, je baarmoeder maakt ruimte voor je kindje

dus heel veel succes

gr cynthia

9. Sarah0023

Sarah0023 Actief lid

20 okt 2008
    154
    0
    0
    ik heb ook al een paar dagen last van me liezen, eerder nooit gehad.
    Soms zijn het gemene steken en het andere moment een drukkend gevoel en het straalt ook uit naar me been soms

liefs

10. cynthia1982

16 okt 2008
    21
    0
    0
    verpleegkundige
    tilburg
    beste sarah

dat had ik ook en als ik nieste of kracht op mijn liezen zette voelde ik het heel erg. en ik heb het nu nog steeds en ben 6 weken zwanger

gr xx cynthia

heel veel succes, misschien ben je wel zwanger

11. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Allemaal bedankt voor jullie reactie!
    Word er al iets geruster door, omdat ik nergens kon vinden wat t zou kunnen zijn ben ik blij met jullie antwoorden.
    Ik heb t een paar dagen gehad, t is nu al iets minder geworden, volgens de berekening heb ik net mijn innesteling gehad mocht t gelukt zijn.
    De afgelopen drie dagen had ik dan dus ook last van onderrugpijn, zere borsten en zere liezen.
    Iemand een idee of dit bij innesteling kan horen of voel je hier niets van?
    En dat ik t nu minder voel, is dat een slecht teken?

Liefs Linda

12. Niet meer actief

Hier was het ook DE symptoom wat bij mij al vroeg wees op zwangerschap.

13. SuuuS

SuuuS Bekend lid

23 jun 2008
    505
    0
    0
    Ja hier ook.... sinds vandaag voel ik af en toe steekjes in mn lies.... en steekjes in mn onderbuik... dan weer links, dan weer rechts, dan weer in het midden.... en ook wat lichte ongi-gevoel.... gister moest ik niesen en kreeg ik echt een ongelofelijke steek in mn linker onderbuik... vlak boven mn lies daar....

ik weet het allemaal niet meer!

14. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    De liespijn kan bij de groei van de baarmoeder horen (ook zo vroeg in de zwangerschap al) Bij een menstruatie op zich ook, want de banden van je baarmoeder, die ook geirriteerd kunnen zijn bij een opkomende menstruatie, lopen ook tot in je liezen.

Dit antwoord kreeg ik van de verloskundige, met t advies om pas te testen na NOD. Misschien dat je er iets aan hebt?

15. SuuuS

SuuuS Bekend lid

23 jun 2008
    505
    0
    0
    mn nod is pas 18 nov...... dus lijkt me sterk dat het al iets met mn menstruatie te maken heeft :rolleyes: maar een zwangerschap lijkt me ook sterk.... want dat is wel heel erg vroeg :rolleyes:..... en het kan echt geen spierpijn zijn, dat voelt heel anders.....

16. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Wanneer was je laatste menstruatie? En kan t zijn dat je lichaam nog moet ontpillen?

17. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    En trouwens, wat ik helemaal vergeet, de meiden die zwanger zijn,

VAN HARTE GEFELICITEERD!

18. SuuuS

SuuuS Bekend lid

23 jun 2008
    505
    0
    0
    20 oktober was mn laatste menstruatie.... en dit is mijn eerste maand zonder pil..... dus ik weet niet..

19. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    hmm moeilijk te zeggen omdat t je eerste cyclus is, maar als je net op de juiste dagen hebt gevreeen zou t toch raak kunnen zijn..
    spannend hoor, maar ja er zit voor ons niks anders op om t rustig af te wachten.. nou ja,,, rustig :D
    Zullen we elkaar op de hoogt houden? Liefs van mevrouw ongeduld :)

20. SuuuS

SuuuS Bekend lid

23 jun 2008
    505
    0
    0
    Nou ik heb afgelopen week 4x sex gehad.... ongeveer om de dag of om de 2 dagen.... dus zal dan toch wel goed zijn.... dinsdag was de laatste keer... ik zorg er altijd voor dat er niet meer dan 3 dagen tussen zit....

Maar hoe loopt het bij jou nu dan?!?

Deel Deze Pagina