Hallo, Normaal gesproken ben ik heel regelmatig ongesteld. en niet aan de pil. ik had zondag ongesteld moeten worden en nog steeds niks. geen buikpijn en pijnlijke borsten zoals normaal voor mijn ongesteldheid. wel een opgeblazen gevoel, misselijk bij het ruiken van eten maar wel erg honger. en smorgens ook misselijk. ook heb ik pijn als ik ongeveer 5 cm onder mijn navel druk (weet niet of dat er wat mee te maken heeft). Graag zou ik willen weten wat jullie denken en wat jullie mij aanraden om te doen... Groetjes,
Als je afgelopen zondag ongesteld had moeten worden, had je volgens mij afgelopen maandag al kunnen testen! Ben je bezig met zwanger worden? Liefs Isa
he elii, als jij zondag ongesteld had moeten worden en er is steeds nog niks te zien, dan zou ik idd een test gaan doen. en is echt niet te snel hoor! groetjes nickie
Hallo Isa. Nee ben er niet echt mee bezig. wel al een lange relatie. en zeker niet ongewenst. als er morgen nog niets te zien is ga ik even een test halen. Liefs, Elii
Hey Isa Ik was van plan om vandaag te gaan testen. maar ik ben vanmorgen ongie geworden.. best jammer eigenlijk, maarja het komt wel