Zere liezen ? Wie had/heeft dit ook?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Zomerbries, 5 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Bedoel je mijn cyclus? Of iets anders?

2. SuuuS

SuuuS Bekend lid

23 jun 2008
    505
    0
    0
    Alles.... cylcus.... klachten.... testen... alles :D hahaha

3. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    :) Zit nu dus in tweede ronde na stoppen met de pil, heb de eerste een beetje gemist omdat ik dacht ongi te worden maar bleek eisprong te zijn en net niet geklust in de dagen ervoor :(
    eerste cyclus duurde 38 dagen, werd gek van de ontpillingsverschijnselen zoals zere tepels enz.. nu de tweede ronde goed geklust en met ovu testen mijn ei zo goed als gesignaleerd. En nu afgelopen maandag zere liezen, borsten, onderrug. De calculator zei dat deze dagen mijn innesteling zou moeten zijn, dus daarom zit ik zo in spanning. Heb gister eerste test gedaan, negatief, maar ook veel te vroeg natuurlijk.
    Wacht nu tot volgende week voor de volgende test... De klachten zijn nu grotendeels weg trouwens!
    T liefst zou ik iedere dag testen maar ja dat kost geld.. beetje teveel van t goede dus probeer me te beheersen :oops:
    En jij?

4. SuuuS

SuuuS Bekend lid

23 jun 2008
    505
    0
    0
    Zonde van die eerste ei!
    Maar hopen dat het nu wel goed is gegaan dan voor je... en gewoon geduld hebben met testen ;)

Vorige maand had ik dus de pil slordig geslikt en dacht ik dus hysterisch dat ik zwanger was.... niet dus, maar me vriend en ik hadden gelijk besloten te stoppen met de pil... dus vandaar nu mn eerste maand zonder pil... wel spannend enzo ;)...

Dus in mn eerste week had ik al last van wat wit verlies van onder met iets wat klontjes... de een zei dat het een ei kon zijn, de ander zei dat wit slijm geen vruchtbaar slijm kon zijn, en zelf dacht ik te vroeg voor mn ei. Afgelopen maandag zou mn ei zijn geweest volgens 'het boekje' had wel last van mn buik.. van die steekjes onderin mn buik links en rechts.... dinsdag ook.... woensdag aaf een mega steek onderin mn buik in het midden, wat paar minuten aanhield.... gister moest ik dus niesen en kreeg ik echt een mega steek onderin mn buik aan de linkerkant.... en vandaag voel ik af en toe steekjes links.. dan rechts net boven mn lies.... ook af en toe in mn lies en lichte ongi kramp... en de pijn die ik in mn rug weleens heb tijdens de ongi, heb ik nu ook licht.... maar het lijkt me allemaal veel te vroeg :rolleyes:

Amen ;)

5. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Zou t je ei niet kunnen zijn denk je? De eerste keer voelde ik t ook erg in mijn liezen met steken en kon er moeilijk van lopen omdat t zo gevoelig was. Innesteling zou wel erg vroeg zijn idd, ik gok op je ovulatie.
    Als ik de symptomen zo lees tenminste..

6. SuuuS

SuuuS Bekend lid

23 jun 2008
    505
    0
    0
    Nou ik keek dus net op de calculator hier en het is vandaag dus mn innesteldag :rolleyes: dus maybe baby hahaha... i will see

7. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Laten we t hopen [-o<

8. SuuuS

SuuuS Bekend lid

23 jun 2008
    505
    0
    0
    Ja inderdaad!

Hoop voor ons beiden ;)!

9. Klasien1978

Klasien1978 Bekend lid

6 nov 2008
    576
    0
    0
    Docent
    Oslo, Noorwegen

dan zou het 'ontpillen' kunnen zijn.
    Dat gezegd, mijn eerste dag van de laatste menstruatie was ook 20 oktober (of 21, ik heb altijd een heel lang en traag en pijnlijk begin).
    Volgens de calculator hier betekent dat dat je rond 2 november op je meest vruchtbaarst was, dat je dit weekend je innesteling hebt en je nod dan op 17 of 18 nov ligt, net als die van mij.

Om Bert en Ernie maar te citeren 'wachten duurt lang, lang, lang, wat duurt dat wachten lang'

Succes!

10. SuuuS

SuuuS Bekend lid

23 jun 2008
    505
    0
    0
    Ik zou vandaag mn innesteling hebben gehad....

11. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Hoihoi

inmiddels een paar weken verder, nog niet ongi. wel een blaasontsteking dus sinds gister aan de AB, nu maar wachten op de :evil: Test gedaan, was negatief. dus denk niet dat t er nog inzit...
    Wacht t maar rustig af..

12. ijskonijntje

ijskonijntje Actief lid

2 mrt 2007
    242
    1
    0
    Veendam
    Hallo...

Ik zit op de vijfde dag na mijn eisprong.
    En ik heb ook pijn in mijn liezen.
    Kun je die pijn na vijf dagen al hebben.
    Het is net of het spierpijn is.
    En herkennen jullie dit ook: hele rare dromen.
    Dromen over babies. Niet een baby van mij maar
    dat mijn moeder nog een tweeling krijgt heel vaag. Het zijn constant dromen over babies.

Sik vindt dit leuk.
  13. SuuuS

SuuuS Bekend lid

23 jun 2008
    505
    0
    0
    Toevallig, ik heb ook een blaasontsteking :rolleyes: vanaaf mn laaste pilletje innemen en dan is mn kuur afgelopen. Maar ik heb nog steeds last, dus hoop dat het wel aanslaat. En anders weer terug naar de HA

14. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Hoi ijskonijntje, ik kreeg de zere liezen en onderrug vanaf de dag dat mijn innesteling zou zijn, evenals mijn zere borsten.
    Dus wat je zegt zou heel goed kunnen aangezien je innesteling rond de 6 tot 10 dagen na eisprong gebeurd.
    Of t zeker zo is durf ik niet te zeggen, ik kan helaas nog niet uit eigen ervaring spreken omdat ik nog niet ongi ben ;)

Suus, dat is toevallig idd, hopen dat je gewoon twee dingen tegelijk hebt. blaasontsteking én zwangerschap :)
    Zit je al over je NOD heen?

15. Niet meer actief

Hier dus idem gevoel en het doet echt zeer precies of ik 10 km gewandeld heb :(

Mijn eisprong was 12/13 november ,ben eens benieuwd want ik weet me dit niet meer te herinneren ivm.de vorige zwangerschappen

Hoe is het nog bij jullie?

16. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Hoi Nadineke,

Bij mij is t nu minder in de lies, meer in de rug, ga zometeen een test halen ik kan niet meer wachten...
    Ben inmiddels een week overtijd!

17. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Hoi Meiden,

Ik heb al 8 dagen last van mijn liezen.... Eigenlijk sinds de dag dat ff een eisprong aangeeft bij mij. Is dat niet raar? in principe is as zaterdag mijn NOD dus wil het nog even een paar dagen volhouden om niet te testen...
    Lastig hoor...

18. yakout

yakout Actief lid

16 sep 2008
    252
    0
    16
    Secretaresse
    Rotje Knor
    hey dames heb ook erg last van liezen sinds vorige week lies pijn is nu wel wat weggetrokken maar heb toch een pijn bij me buik onderin een beetje en dan aa bij de kanten links en rechts dus ik gisteren naar de dokter ze dachten een blaasontseking maar dat had ik niet wat me wel op viel dat ik kleine witte vlokjes in me urine zag rond drijven weet iemand wat dat is ben ik mischien wel zwanger durf nu nog efffe geen test te doen omdat de teleurstelling weer te groot is en btw het is er nog te vroeg voor toch wat denken jullie

Liefs,

Yakout

19. SuuuS

SuuuS Bekend lid

23 jun 2008
    505
    0
    0
    lynnes, Weet je al meer?!?

20. Niet meer actief

En dames al getest?

Deel Deze Pagina