Zere liezen ? Wie had/heeft dit ook?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Zomerbries, 5 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yakout

yakout Actief lid

16 sep 2008
    252
    0
    16
    Secretaresse
    Rotje Knor
    iK nog niet ik denk dat het daar nog te vroeg voor is wat denk jij heb zo pijn bij me liezen me eierstokken daar zo en dan weer links en dan weer rechts wordt er gek van en sinds vanmorgen witte vlokjes in me urine wat denk jij? heb geen blaas ontseking die had ik gisteren laten testen bij de arts

2. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Hai ben met urine naar huisarts geweest en nega hoor... snap er helemaal niks meer van!
    :cry: Maar ja geen bloed geeft nog steeds moed!

3. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Die vlokken in mn urine heb ik ook, maar weet niet wat t is. Denk dat het baarmoederslijmvlies is was los laat ofzo

4. yakout

yakout Actief lid

16 sep 2008
    252
    0
    16
    Secretaresse
    Rotje Knor
    Nou ik heb mooi dus getest vondt hetal zo raar en dus positief getest ben super blij alleen nog heel erg pril ihihi

5. bikkel5126

bikkel5126 Bekend lid

10 mei 2008
    613
    0
    0
    Brabant
    Sinds een dag of 3 erg last van mijn linkerlies. Gister NOD, vandaag getest, maar negatief. Geen gevoel van komende menstru. Voller aanvoelende borsten. Wel had ik bij onze 1e pas op dag 47 van cyclus, na s'avonds pijnlijke borsten gekregen te hebben, een positieve test in handen. Ik zit vandaag op dag 35 en nog geen pijnlijke borsten.
    Maar.....geen bloed, geeft moed!

6. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Ik ben nog steeds niet ongi... morgen weer naar de huisarts kijken of ik meer te weten kan komen over zwangerschap of iets dergelijks...
    zucht...

7. SuuuS

SuuuS Bekend lid

23 jun 2008
    505
    0
    0
    Heel veel suc6!
    Hoop dat het raak is voor je :)

8. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    29 november is mijn NOD.. heb sinds gister pas echt dat gevoel in mijn liezen..

Echt pijn kan ik het zeker niet noemen.

Mijn omschrijving is meer:
    drukkende liezen, warm gevoel ook...trekt er zo nu en dan doorheen.. En ook dat trekkende gevoel.
    Als ik mijn benen omhoog doe voelt het als spierpijn daar bij mijn liezen..
    Een aanwezig gevoel dus.

Verder nergens last van, hoor. Alleen gespannen borsten die voller aanvoelen. Maar dat had ik al vlak na mijn eisprong.

Dit is de eerste ronde, goed geklust voor en na mijn ei. Ben benieuwd.

Maar ik heb in het verleden wel vaker rare klachten gehad zonder dat ik bezig was met zwanger worden dus alles kan, hoor. Je lichaam kan echtttttttt alles met je flikken :(

9. Sha29

Sha29 Actief lid

Hoi ,

Sinds eergister ben ik erg misselijk weer, ik zag in mn onderbroekje wat korrelig slijm (ja sorry) :oops: en heb vandaag last van mn baarmoeder lijkt wel ,beetje weeig gevoel ,mijn borsten hebben aders maar zijn niet groter,heb geen trek in eten,mischien moet ik wel ongi worden...

oficieel pas op 1 dec zolang wachten. :rolleyes:

10. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    De liespijn is er nog steeds, maar het kan zomaar ineens opkomen... soort van kramperig gevoel waardoor ik echt de neiging heb om met mijn benen te bewegen.
    Gister in bed kwam het weer... Op een gegeven moment heb ik zelfs maar met naak onderlijf geslapen omdat ik door de liezen niets kon verdragen naar mijn gevoel..

Hmmm, 29 nov. is mijn NOD.
    Dit zal zeker weer een nieuwe menstruatieklacht zijn!

11. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    P.s. mijn zus wist ook dat ze zwanger was nog voordat ze een test gedaan had door de pijn in haar liezen/aanwezigheid van haar liezen.

Dus dames, misschien dat jullie hier iets aan hebben.

12. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Assi van harte met je zwangerschap! Leuk om te zien dat je posi hebt getest met deze klachten.
    Hier nog steeds niet ongi na inmiddels 60 dagen en sinds vandaag weer zere rug en liezen..
    Maandag naar gyn dus we wachten te maar weer braaf af.

13. Catje86

Catje86 Bekend lid

1 sep 2008
    602
    0
    0
    Ik heb gister heel vaag positief getest en heb ook beetje vreemde pijntjes in liezen. Steekjes, ook achter schaambot lijkt het wel. Heb het in ieder geval nooit eerder gevoeld beetje doffe pijn ofzo.

Ben benieuwd of ik een echt positest krijg dit weekend.

14. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Spannend! En alvast heeel voorzichtig gefeliciteerd :baby:

15. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Lynnes, spannend!
    Ja joh, die pijn in mijn benen, ook onderbenen! (zwaar gevoel, vermoeid gevoel, zwaarrrr spierpijn in de benen, gevoel alsof er heel veel vocht in zit)
    EN
    Die ongelooflijk aanwezig gevoel in mijn liezen...ppooehhhhh.

Het begon als eerst met spierpijn gevoel in mijn liezen, kon mijn benen niet omhoog tillen.
    Daarna vlak voor mijn NOD...trekkend en rekkend gevoel in de liezen...
    Nu ook steken...

En vooral in de avond die BENEN!
    AARGHHH

Maar het geeft wel het gevoel dat er iets gaande is.

Mijn borsten doen juist helemaal geen pijn..voelen ook niet steviger ofzo. Ook geen blauwe aders op de borsten of veel verandering in de tepels.

En ik had ook een vermoeden dat ik weleens zwanger zou kunnen zijn door die DROGE GEIRRITEERDE OGEN!

Catje, je kunt vandaag opnieuw testen... 5 december!
    Hij zal dan duidelijker zijn.

Mijn 1ste test was op 1 december (2de of 3de dag overtijd) Ik hoefde niet te wachten op de uitslag, hij sloeg meteen dik positief uit.
    3 december weer getest..ja ja... extra bevestiging :p Nu sloeg hij direct NOG positiever uit.. donkerder kan het streepje niet worden, denk ik!

16. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    Ik heb ook pijn bij mijn liezen...
    Maar wat ik nog vreemder vind is dat ik sinds een dag of twee mega zere kuiten heb :S

Maar heb ook af en toe ongelooflijke krampen net als ik normaal in het midden van mijn ongi heb..

Ik probeer nuchter te blijven maar nu begin ik wel spannend te vinden ...

17. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Ik had geen zere kuiten..
    En de hevige ongikrampen bleven ook uit, in ieder geval was het heellll lichtjes..hooguit paar seconden..en meteen weg! Dat was ook zo raar.

18. Kanellie

Kanellie Actief lid

30 jun 2008
    487
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Gaanderen
    Ik heb ook met van die vlagen van steken, trekkend gevoel in de liezen/heupen met uitstraling naar de bovenbenen... ben nu wel zwanger maar moet er wel bij vertellen dat ik dit vorige maand ook had alleen wel in ergere mate...!

Liefs Nelleke

Deel Deze Pagina