wat denken jullie.?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door aruna, 24 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aruna

aruna Actief lid

14 nov 2008
    205
    0
    0
    beveren
    ik heb heel veel hoop momenteel.. heb net dezelfde symptomen als toen ik zwanger was 1 maand geleden.. maar toen was het wel afgekomen
    ben misselijk... met periodes.. s'morgens is het nog het ergste
    pijnlijke borsten.. echt steken, en als ik normaal ongi moet worden doen ze enkel 'lastig' maar niet zo'n pijn
    moet enorm veel gaan plassen en had vandaag roze afscheiding

wat denken jullie? :)

2. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    poeh dat is best moeilijk te zeggen.
    Maar ik zie dat je pas over 12 dagen kunt testen is dat niet te vroeg om al die bijwerkingen te hebben.
    Vraag ik me af omdat ik een beetje hetzelfde zit.
    Alleen bij mij is het dat ik moet overgeven en misselijk ben.

3. aruna

aruna Actief lid

14 nov 2008
    205
    0
    0
    beveren
    had ik ook zo snel bij de eerste.. en twas waar! dus hopelijk nu ook :D

4. clean

clean Lid

26 nov 2008
    10
    0
    0
  5. angeliquexxx

angeliquexxx Actief lid

30 okt 2008
    164
    0
    0
    hey hallo

ik heb momenteel last van em bosten me tepels doen zeer en worden donkerder en rondom me tepels heb ik allemaal kleine bultjes nu gkeregen heb al een opgezete buik en lage rugpijn soms kotm ineens misselijkheid opzetten en dna ga ik naar de wc maar het wil er niet uit
    heb last van afscheiding moeie bovenbenen
    2 weken terug heb ik alleen doorzichtig slijm verloren en daarna 2 dagen caramel achtige afscheiding en nu niks meer maar het blijft bij mij vanbinnen wel vochtig me vagina ook

groetjes

6. aruna

aruna Actief lid

14 nov 2008
    205
    0
    0
    beveren
    nog een kwaaltje.. ale kwaaltje :p mijn tepelhof word donkerder en krijg van die bolletjes rond mijn tepel bij... ^^ voor de rest nog alles hetzelfde
    erg misselijk s'morgens, pijnlijke boobs, veel plassen :rolleyes:

7. JackieG

JackieG Lid

29 aug 2008
    29
    0
    0
    Ik heb ook al 4 dagen pijnlijke tepels.... het lijkt wel alsof het een blauwe plek is en ze blijven stijf. Verder heb ik ontzettende rug pijn. Misselijk ben ik niet maar honger heb ik wel:D:D:D
    Ik moet volgende week maandag ongesteld worden. Veel plassen moet ik wel :D:D (kleine beetjes)

8. aruna

aruna Actief lid

14 nov 2008
    205
    0
    0
    beveren
    rugpijn heb ik ook.. hatelijk mer ja,

hopelijk ben je zwanger he, ik duim voor je ;)

9. JackieG

JackieG Lid

29 aug 2008
    29
    0
    0
    Thanks ik hoop het ook:D:D:D Het lijk me wel ontzettend leuk!

Maar ik hoop het ook voor jou! Jij mag 1 dag eerder:D:D:D

Spannend!

10. JackieG

JackieG Lid

29 aug 2008
    29
    0
    0
    Ik voel me wel helemaal happy...Ik huppel zo nu en dan door de kamer:D:D:D

11. aruna

aruna Actief lid

14 nov 2008
    205
    0
    0
    beveren
    had ik nog niet eens gezien, leuk dat we ongeveer even ver zijn qwa testen hehe :p

mijn ventje zei dat ik vanmorgen lichtgeraakt was maar wat wil je als je maar om half 1 kunt gaan slapen, ben de laatste tijd zo rap moe! :(

12. JackieG

JackieG Lid

29 aug 2008
    29
    0
    0
    Ben jij wel heel erg moe? Ben ook wel erg moe... maar kan s'avonds helemaal niet slapen. Lig dan gewoon wakker.

Heeft je mannetje nog meer symptomen ontdekt bij jou? De mijne zit verdacht veel aan mijn borsten. Omdat ik het nou niet prettig vind doet hij het extra, whahahaha :D:D

13. aruna

aruna Actief lid

14 nov 2008
    205
    0
    0
    beveren
    ik zit vaak op het toilet... en hij vind ook dat mijn borsten aant veranderen zijn, krijg bolletjes rond tepel.. elke dag meer en meer.. en begint te verdonkeren ook ;) hij is zeker maar ik wil wachten tot ik eindelijk kan testen.. wachten gaat zo traag :D ik werk nu ook in de winkel samen met hem en tegen half 9 s'avonds val ik in slaap in de zetel... en na het eten krijg ik ook eventjes mijne klop dus ja.. we zien wel :p

14. JackieG

JackieG Lid

29 aug 2008
    29
    0
    0
    Hmmmz... de mijne worden niet donker. Ze zijn wel voller, heb bolletjes en de BH past niet meer. Whahaha maar dat vind hij niet erg :D:D

Wachten is idd lang, maar ik zie jdat jij een cyclus heb van 4 weken dus het valt mee:D Maar tog moeten we nog ff wachten:D:D

15. aruna

aruna Actief lid

14 nov 2008
    205
    0
    0
    beveren
    idd.. ben altijd heel regelmatig geweest ;) ik hoop echt dat ik zwanger ben .. ben nog niet zo lang getrouwd en de eerste keer was het een miskraam :( dus hopelijk nu wel goed!

16. JackieG

JackieG Lid

29 aug 2008
    29
    0
    0
    oh.. Dat vind ik wel rot vooor je. Ik moet eerlijk zeggen Ben egt een carriere type en was niet met baby's bezig. Maar mijn vriend vertelde dat hij graag een baby wil. Een vriendin van mij is zwanger en mekrte aan mijzelf dat ik het eigenlijk best wel leuk vind.
    Dus zijn we op het punt dat wij graag een baby willen.

Hoe bevalt het om te trouwen?

17. aruna

aruna Actief lid

14 nov 2008
    205
    0
    0
    beveren
    we zijn nu meer dan een maand getrouwd en kunnen elkander nie missen! we waren dan ook als koppel al 2 jaar en een half onafscheidelijk! ;)

18. JackieG

JackieG Lid

29 aug 2008
    29
    0
    0
    Oh Dat voelt egt goed:D:D
    Ik ga volgend jaar sptember trouwen:D Heb er wel zin in maar egt een gevoel ehb ik nog niet. In januari ga ik kijken voor een jurk.
    Een kindje erbij en alles is compleet:D:D

19. aruna

aruna Actief lid

14 nov 2008
    205
    0
    0
    beveren
    toen we in de kerk waren en elkaar het ja-woord gaven besefte ik het nog niet echt maar vanaf dat we terugreden in de limo begonnen de traantjes te vloeien... en was in het begin dan ook even wennen omdat ik anders enkel int weekend bij hem was , nu elke dag.. nu is da niks meer, we zijn blij dat we elkaar hele dag zien :p hopelijk zwanger, dan is ons geluk compleet ;)

20. aruna

aruna Actief lid

14 nov 2008
    205
    0
    0
    beveren
    ik heb vandaag testje gedaan van de kruidvat en was lichtjes positief ...
    dus over paar dagen nog eens proberen en zien of hij duidelijker word ..
    ik ben echt blij :D

Deel Deze Pagina