Even benieuwd, want in de meeste gevallen lees/hoor ik het omgekeerde; Ik voel door de dag heen voldoende beweging, maar het gekke is, dat wanneer ik aan het wandelen/lopen ben ik de baby juist meer voel dan wanneer ik zit. Ik heb een zittend beroep, en voel de hele dag door wel wat geduw en gedraai, maar kom ik in beweging dan voel ik dat de baby ook in beweging komt. Das toch vreemd? Ik hoor iedereen zeggen dat ze de baby meer voelen in rust... Zou hij misschien minder de ruimte hebben om zo te trappen wanneer ik achter mijn computer zit? Gewoon nieuwsgierig of iemand dit ook herkent? (30 weken zwanger trouwens)
Het kan hoor dat het net andersom is. Dat je bij beweging juist meer voelt. Misschien vind je baby die schommeling fijn (ipv rustgevend) Misschien ben je op die momenten meer bezig in je hoofd en hart met je baby (terwijl je achter de pc met andere dingen bezig bent waardoor je er minder erg in heb) Je hoort het idd vaak andersom, maar alles kan hoor. Geniet maar lekker
Ik heb precies hetzelfde hoor! Ook altijd wel veel beweging maar als ik ga fietsen of lopen voel ik de beeb nog meer bewegen. Blijkbaar houden onze kindjes niet van rust net als ik hihi. Is helemaal niet gek denk ik dus inderdaad lekker van genieten!
Hier ook een beebje dat zich niet volgens het boekje beweegt.. Ach ja t leeft en pakt zn slaapjes echt wel dus geen zorgen om maken!
Ooh, toch fijn om te horen dat ik niet de enige ben Als ik een tijdje niets heb gevoeld ga ik juist even lopen ipv rustig zitten. Ach ja, baby is nu al tegendraads, beloofd nog wat!
Hier nog een ! haha, mijne beweegt ook meer als ik sta af te wassen of aan t lopen ben dan wanneer ik zit, hihi ik vind het wel leuk!
Ook hier beweegt de baby niet op de momenten zoals ze vaak beschreven staan! Eigenlijk beweegt mijn kleintje gewoon 24/7 haha nou ja... als ik zit krijg ik wat stugge porren en golft mijn buik wat op en neer. Maar als ik sta, loop, fiets, boodschappen doe etc etc. dan danst mijn kleintje op en neer!! Lekker actief hummeltje dus... maar ik vind het prima, kan er nog steeds van genieten