Hoi meiden! Ik heb al veel berichtjes op dit forum gelezen en dacht nu: laat ik ze zelf is gaan raadplegen. Wij hebben de pil in april 2015 al weggegooid en helaas tot nu toe nog niet raak. ( tussendoor paar maandjes gestopt ivm teveel stress door overleden dierbare) Nu heb ik 3nov mijn eisprong gehad (gevoeld) en afgelopen dinsdag ineens een flinke stekende pijn in mijn onderbuik (innesteling?) Nu heb ik onwijze last van mijn darmen, geregeld pijn in m'n onderbuik met soms uitstraling naar m'n lies en stekende linkerborst. Sinds vandaag ook met vlagen misselijk. Ik durf niet meer te testen omdat ik niet weet of ik weer een teleurstelling aan kan even een oppepper nodig van meiden die in hetzelfde schuitje zitten of hebben gezeten )
Hoi! Ik weet niet of ik je een oppepper kan geven maar ik ga mijn best doen ! Je zegt dat je je eisprong hebt gevoeld, dit is alleen niet heel betrouwbaar. Wat je namelijk voelt is de laatste groeispurt van je eitje en niet de eisprong zelf. Waarschijnlijk is je eisprong dus iets later geweest en niet op 3 november. De symptomen die je noemt, zijn die pas ontstaan na dat je die stekende pijn in je onderbuik hebt gehad? In dat geval zou ik toch er even een testje tegenaan gooien. Je weet dan direct of de klachten die je hebt door een zwangerschap komen, je zou dan namelijk al vrij veel HCG in je lijf/urine moeten hebben. Ik snap trouwens heel goed dat je niet durft te testen omdat je bang bent voor de teleurstelling maar aan de andere kant, je maakt jezelf nu alleen maar gek omdat je bij elk steekje/krampje misschien hoop krijgt dat het door een eventuele zwangerschap komt. Kortom: hup een testje doen! (die van de Kruidvat 2 voor 5,- zijn heel goed). Ik duim hier voor je!
Super bedankt voor je reactie! De klachten zijn idd begonnen nadat ik die buikpijn had. Ik had die dag ook een flinke daling van m'n temperatuur. 2 dagen ervoor dagen zat k rond de 37.4 en die dag van de buikpijn had k 36.7. De dagen erna weer 37.4-37.5 alle dagen last van me darmen en dan ineens weer 1x diarree en daarna weer last. Steken en zeurend gevoel in m'n onderbuik. 2 dagen veel moeten plassen. Dat vele plassen is sinds gister wat minder geworden. De rest van de klachten blijven wel. Vanmorgen dan toch maar een test gedaan (ookal is mijn NOD pas woensdag) en helaas was deze negatief. Het is ondertussen behoorlijk moeilijk om hoop te blijven houden!