Emetofobie

Discussie in 'De lounge' gestart door Michiee, 26 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Michiee

Michiee Niet meer actief

2. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Ik heb/had het. Het is sterk verminderd, vandaag heeft mijn zoontje al 6 x gespuugd en ik kon er zelfs tegen !
    Maar zodra vriend zegt dat hij misselijk wordt raak ik nog wel lichtelijk in paniek maar ik kan mezelf redelijk beheersen. Ben nu wel heel bang dat ik zelf ook buikgriep ga krijgen, laatste keer dat ik overgegeven heb was tijdens de bevalling 20 maanden geleden en toen was ik helemaal volgespoten met pijnstilling dus niet veel van meegekregen. Dus ben erg benieuwd hoe ik nu zou reageren alhoewel ik er liever niet aan denk. Er is ook een speciaal forum voor mensen met emetofobie ook de stichting emetofobie houdt vaak meetings dit lijkt mij erg prettig. Het was iniedergeval voor mij geen reden niet voor een tweede kindje te gaan.. :)

3. Mauw

Mauw Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.626
    0
    0
    Amsterdam
    Wat ik je vooral kan adviseren, mocht je hiervoor open staan en het in de buurt zitten, therapie bij IPZO, zij zijn bekend met emetofobie.

4. Floortje27

Floortje27 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.029
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lijkt me erg moeilijk hopelijk vind je iemand die je van wat goede tips kan voorzien. Ik was er zelf niet echt super bang voor, soms, maar na deze zwangerschap echt noooit meer. Ik ben(helaas) nu zoooo ervaren en weet dat er niks engs gebeurt :)

5. Mienemuisje

Mienemuisje Fanatiek lid

17 feb 2013
    1.161
    0
    0
    Ik heb het ook :(

Zodra de misselijkheid begon met 8 weken geloof ik, ben ik emasafene gaan slikken en daar heb ik 9 maanden op geleefd.
    Tijdens de bevalling werd ik kotsmisselijk van de pijn en moest ik overgeven.. Was zo bang pffff. Mijn vriend zei: gooi het er maar uit, je kan het, ik ben bij je en hou je vast haha

Ben ook als de dood voor buikgriep. De laatste keer was in 2011. *Klopt even af*

Deel Deze Pagina