hoi dames,heb vandaag een groeiecho gehad,ze is net als haar broers erg aan de maat. Morgen ben ik 26 weken ver en ze weegt al 1800 gram bij 39,4 cm lengte,ze kwam daarmee op de dik 30 weken uit dus al 4 weken voor,ze zouden me eigenlijk al 2 weken eerder inleiden maar omdat ze al zo hard groeit kan dat zelfs nog eerder worden,zijn er mensen die hier ervaring mee hebben? Hoe zwaar waren jullie kindjes rond de 26 weken.en hoeveel weken werden jullie ingeleid? Mijn insuline hebben ze flink opgehoogt om de suikers onder controle te houden. Gr Bianca
Poeh met 26 weken weet ik niet meer. Ik weet wel dat onze kleine meid met 31 weken 1800 gram woog. Tegen ons werd toen gezegd: flinke baby! Volgende week bij de liggingsecho hoor ik het gewicht met 35 weken. Mag ik vragen wat je andere kids wogen bij de geboorte?
Hier vanmorgen ook gehoord dat de baby bovenaan de groeicurves zit .. (had nog geen suiker, word nu ook onderzocht) Mijn zoon was ook erg groot, 3160 met zijn geboorte (34 weken) Heb 1 november een groei echo en dan zullen we het wel zien! Ze gaan, neem ik aan, toch niet eerder dan 37 weken inleiden?
Heb eigenlijk geen idee hoeveel Owen woog met 26 weken. Maar was met de 30 weken wel duidelijk dat ie al 4 weken voorliep. Ik had trouwens geen zwangerschapssuiker. Met 38 weken hebben ze me ingeleid omdat een week vantevoren de groei echo aangaf dat de kleine zeker 5 en halve kilo woog! Met 38 weken dus ingeleid en onze kleine/grote man had een geboortegewicht van 4105 gram. Dus zeker niet de 5 en half - 6 kilo wat uit de groei echo kwam gelukkig. Maar groot is ie altijd gebleven trouwens. Nu met 18 maanden is ie 16 kilo en 90 cm Jouw zoontje heeft toch een afwijking waardoor ie zo hard groeit he? Kan de baby dat ook niet hebben?
Met 26 weken woog onze dame 981 gram. Met 35.5 3208 gram. Verwacht geboortegewicht bij 40 weken: 4500 gram Van mij mag ze dus nu wel komen
Ik weet niet meer hoeveel het met 26 weken was. Wel dat met 32 weken ze allebei al ruim 6 pond waren. Mijn zoon is te vroeg geboren(36 weken en 8 pond) en bij mijn dochter zou ik met 37 weken worden ingeleid. Maar.. dat vonden ze toch te vroeg dus eerst maar strippen. Toen met 38 weken weer een afspraak om dan een afspraak om in te leiden maken. Gelukkig kwam ze uit zichzelf, de nacht ervoor.(5120 gr) Volgens mij wordt het over het algemeen rond de 38 weken gedaan. Hier geen suiker maar een erg grote placenta & navelstreng.
Hoi, hier hetzelfde, ben vandaag bij de gyn geweest en zouden inleidingsdatum afspreken voor volgende week, nu wil hij dat ik eerst volgende week nog weer kom, baby loopt ook door de suiker 4 weken voor zat al op ruim 40 weken en het gewicht zo ronde de 3300 gram op dit moment, en laten me dus nog gewoon twee weken langer lopen...... Terwijl eerder werd gezegd 37 weken inleiden.... Hoop dat ze bij jou dan wel echt eerder doen.
dank jullie wel dames,mijn kids wogen 10 en 8 pond bij hun geboorte,mijn oudste 36 weken geboren en jongste met 37 weken.
Volgens mij proberen ze vaak wel de 38 weken te halen. Kindje bij 36-37 weken heb wat vaker last met hun ademhaling, dus ook niet ideaal. Dus als het kan, zullen ze de kleine wel tot 38 laten zitten. Maar als het echt nodig is, dan misschien wel eerder..