Sinds afgelopen woensdag weet ik dat ik zwanger ben van ons tweede wondertje. Ik weet alleen niet hoever ik ben omdat het niet helemaal gepland was maar zeeeer welkom! Een van de tekenen waarom ik ben gaan testen waren gevoelige en pijnlijke borsten. Sinds vandaag heb ik dat alleen niet meer. Nu zul je zeggen, goh maar je bent toch al zwanger geweest dan weet je het toch, nou nee dus.... Bij Iris voelde ik pas vanaf week 8 dat ik zwanger was omdat ik toen iedere ochtend boven de pot hing..verder geen klachten. Is dat normaal dat je soms wel of soms niet pijnlijke borsten hebt? Ik merk dat ik onzekerder ben dan tijdens de zwangerschap van Iris, gek eigenlijk he? Liefs eva
Ik had t de ene dag gruwelijk erg, dat t zo'n pijn deed en de andere dag was t bijna weg.. Tja onzeker kan je er over worden hè? vooral als je ook niet misselijk bent oid. Geniet lekker van je zwangerschap!
Ik kreeg pas pijn aan m'n borsten vanaf de vijfde week... Sommige vrouwen voelen helemaal niets als ze zwanger zijn.
TO: ik zit met dezelfde twijfels als jij: tis net of ik onzekerder ben bij de tweede, en sinds gisterne ook ineens minder / geen pijn meer in de borsten. Ook was ik minder misselijk! WAs dus blij om te lezen dat het vaker voorkomt en niet meteen een alarmsignaal is!
Hallo meid, kan me je ongerustheid wel voorstellen hoor! Mijn symptomen kwamen en gingen ook in het begin. Mijn vk zei dat het hebben van symptomen niks zegt over de verloop van de zwangerschap. De ene vrouw heeft nergens last van, de ander heeft af en toe wat kwaaltjes en weer een ander is 9 maanden hondsberoerd. Is dus niks van te zeggen. Je geen zorgen maken en lekker gaan genieten. komt helemaal goed jo'h! Liefs Elly.
Haha, als je kwaaltjes hebt is het niet goed en als we geen kwaaltjes hebben is het ook niet goed. Doordat ik nu 0,0 symptomen heb voel ik me ook helemaal niet zwanger meer. Ik weet dat ik me geen zorgen moet maken maar toch zal ik blij zijn als ik 19 okt de echo heb gehad.
ik had ook in het begin de ene dag gigantisch zere borsten en de andere dag helemaal geen pijn.... Na een aantal weken (ong. 9 of 10) had ik helemaal geen pijnlijke borsten meer. Nu alleen af en toe nog steken.
Ik wil je niet ongerust maken, maar bij was dat het eerste teken vd miskraam. Mijn pijnlijke en grotere borsten waren de eerste symptomen vd zwangerschap en toen dat afnam schrok ik al, 2 dagen later kreeg ik de miskraam met 7wk. Ik hoop dat het voor jou beter afloopt.
Ook ik ben soms onzeker. Eerst twee weken erg misselijk en moe geweest. Nadat ik meer rust ben gaan nemen door vroeger naar bed te gaan en me beter te ontspannen voor het slapen gaan, lijken mijn symptomen ook minder te zijn geworden. Nog wel steeds pijnlijke borsten, de ene keer minder dan de andere keer. Op advies van verloskundige probeer ik maar te genieten van iedere dag die ik mij goed voel.
Ik heb bijna de hele zwangerschap geen last gehad van pijnlijke borsten. Ik was soms wel eens onzeker daardoor dacht dat het niet goed zat maar ja we hoeven niet overal hetzelfde last van te hebben natuurlijk
Al vanaf het begin van mijn zwangerschap heb ik ontzettend pijnlijke borsten. Zelfs zo erg dat ik er soms niet van kan slapen en niet meer weet hoe ik moet gaan liggen. Voordat ik zwanger was had ik al cup F maar zit nu op G Hoop niet dat het erger wordt! Hihi Meis, geniet lekker van je zwangerschap en als je je ergens onzeker over voelt gewoon je vk bellen! Liefs Monique