Hallo, Ik begin mij een beetje bang te voelen... Ik ben nu al bijna 10 dagen overtijd en nog altijd niets te bespeuren.. heb al 2 test gedaan die negatief waren.. Kan het ook een medische reden hebben dat je zo veel overtijd bent? kan er iets mis zijn met me? Heb wel zo af en toe steken onderaan me buik, ben soms duizelig, ben moe, me tepels zijn enorm gevoelig, moet wel meer plassen heb ik de indruk,.. Nog mensen die dit voor hebben? Groetjes
heb al wel eens afwisselende cyclus van 23 vorige maand en heel in het begin dat ik stopte met de pil had ik wel eens 33dagen maar nooit zo lang als nu. De laatste maanden was het redelijk rond de 28dagen.. Ben al gestopt van juli...
hey meis1 jeetje nog steeds geen ongi en nog negatieve testen... Hoeveel dagen cyclus ben je nu uitgegaan? en heb je ovulatietesten gebruikt? weet je wanneer je eitje ongeveer was?? je lichaam kan je goed voor de gek houden, had ik ook vorige maand....je zou een bloedtest kunnen laten zien want kan ook dat je lichaam gewoon nog weinig hormoon aanmaakt,... nou meis, ik duim voor je hoor! dat er maar snel duidelijkheid mag komen!! kuskus
Ik had een hele onregelmatige cyclus. Soms 28 dagen maar ook van 38 dagen! Daardoor vaak ook testen gedaan die helaas negatief waren. Juist als je er teveel over nadenkt blijft het weg. Ook had ik vaak last van kramp, tepels, vaak plassen etc. Hoop dat je snel duidelijkheid krijgt.
ben ik het begin dat ik stopte met de pil wel eens 33dagen gehad, maar nooit 35. de laatste waren altijd rond de28d. geen ovulatietesten gedaan, ik ging dat deze maand proberen. Heb geen eitje gevoeld, maar heb wel 1dag zo beetje bruin verlies gehad die mss kan wijzen op een innesteling dacht ik.. Hoop ook nog altijd op een pos test, dit weekend nog eens testen denk ik.
Ik ben nu al 13 dagen overtijd!! Heb 18 februari mijn eerste IUI gehad (natuurlijke cyclus) had 2 dagen ervoor positieve test gehad. En nu dus 13 dagen overtijd, 2 testen gedaan allebei negatief. Had rond NOD wat krampjes dat ik d8 van ik ga het nu worden maar dat is snel overgegaan. Nu nergens last van, af en toe in de war. Maar echt raar heb al 2 mensen gehad die zeiden van dat ik helemaal straal en zelfs 1 vroeg of ik zwanger was omdat ik zo'n gezicht had?? Heb met het ziekenhuis gebeld en die zeiden dat ik nog een weekje moet wachten en dan weer bellen. pfff al die onzekerheid ben nog nooit zo lang overtijd geweest.
ja het is niet leuk he.. Ben ook nog altijd aant afwachten.. Ik weet niet goed of ik nu de ha moet bellen om uitleg te vragen of om bloed te nemen.. of zou ik zelf nog eens een test doen... Allemaal ??? Groetjes
ik zou eerst nog zelf even testen en als er niks zichtbaar is morgen gelijk de huisarst bellen en uitleggen hoe en wat,..dan moet hij wel even een bloedtest gaan doen... succes meis, ik duim nog steeds voor je!
heej meis! Wat kut.. ik heb wel de zelfde symtomen als jij .. maar ja.. Ik had gelezen dat de test na 7 dagen overtijd eigenlijks wel posi aan moet geven bij een aantal gevallen niet en die gaan na de ha geloof ik voor bloedtest.. maar misschien eind van de week nog een testje en anders ff ha bellen .. !
jaja, nu al 11d en nog altijd niets.. heb wel ongipijn, maarja, deze heb ik eigenlijk al tijdje.. kan dit iets zeggen? morgen zijn we 4j samen en dan ga ik mss nog eens testen, mss goed nieuws dan. Hoop ik. Kan er mij iemand helpen met me banner, die gaat maar tot 10d overtijd
ik was de afgelopen keer ook overtijd. dacht dat ik (op zijn vroegst) rond 9jan. ongesteld moest worden dus een test. niks. dat was op dag 28 (daarvoor een cyclus van 28 gehad. daarvoor 2 of 3 keer van 31) dus blijven testen. had op dag 40! pas een positieve test?? vond het ook erg vreemd. mijn ei was dus blijkbaar later? (en ben nu zwanger) hopelijk wordt de test wel positief (of heb je vlug duidelijkheid)
ik hoop het ook zo erg he!! vind het wel leuk om zo'n verhalen te horen. dat heeft me hoop... Had je voortekenen?
eehhmm voortekenen? geen idee haha. volgens mij wel de krampjes, maar ja, ik zei nog tegen vriend: of ik ben zwanger, of ik moet ongesteld worden, dat was het moeilijke. (net even terug zitten lezen in een ouder topic, had wel last van mijn rug. dat heb ik nog steeds) bij de eerste had ik ook niet echt voortekenen.
mja, we zullen morgen zien he, als ik test doe... en anders bel ik eens de ha wat ik moet doen. ik ging anders deze maand ovulatietesten gebruiken.. maarja nu weet ik niet meer wanneer ik deze moet gebruiken hoor, nu ik 11d overtijd ben. hou je op de hoogte
mja, hier wordt het ook spannend. vanavond ga ik nog eens testen.. We zijn vandaag 4jaar samen en nu ook al 12dagen overtijd.. ik hoop echt zo dat het nu positief is he! Heb wel last van menstuatiekrampen, maar ik heb wel al gelezen dat je dat ook kan hebben als je zwanger bent. Heb nog niets van bruinverlies ofzo, helder wit wel. DUIM DUIM!!
hallo, het zou goed kunnen dat je een late eisprong hebt gehad. Ik was al een week overtijd en had een enorm licht streepje (niet te zien zonder bouwlamp..) ze werden steeds donkerder en pas 12 dagen na NOD een echte knaltest. Volgens mij heb ik mijn ei gevoeld en dat was pas 1,2 week voor ik ongesteld moest worden. Weet nog niet hoe lang ik precies zwanger ben, omdat ik pas op 30 maart voor het eerst naar de VK ga en volgens mij bekijken ze dat pas bij 12 wkn. Verder geeft het ook altijd wat stress als je in onzekerheid zit en hierdoor kan je menstruatie ook uitblijven. In ieder geval gefeliciteerd met jullie jubileum en heel veel succes vanavond!! Groetjes!