Hoi allemaal Ik heb een dochtertje van 4 jaar ze hoest al 3 dagen aan 1 stuk door (in de ochtend het ergste) vanmorgen voelde ze zich goed, dus toch maar aankleden en naar school (wou ze graag) Normaal gegeten en gedronken vanmorgen , en op school, wel een beetje afwezig zei de juf. om 12 uur thuis gekomen, niet willen eten, drinken of wat dan ook. proberen te slapen bij oma op de bank, maar werdt ook niks Om 4 uur begon ze over buikpijn te klagen en haar oren, ze voelde normaal. vanavond heeeeeeeeel warm, duf, niet willen eten, gelukkig wel een glas water naar binnen gekregen! Mijn man gaat haar tempen en ja hoor geen koorst 37.7 Heb haar wel voor de zekerheid een setpil gegeven wie heeft er ervaring mee en weet wat ik moet doen? Gr. Priscillia
Heel goed dat je haar een zetpil hebt gegeven! Ik zou haar goed in de gaten houden. Tegen het hoesten kan je een bakje met een gesnipperde ui op haar kamer zetten (je hele huis gaat flink stinken, maar het hoesten word echt veel minder). Probeer je dochter wel te laten drinken. En als je het niet vertrouwd gewoon de huisarts (of huisartsenpost) bellen! Beterschap!!
Dat is nou precies het virusje wat mijn dochter heeft. Alleen heeft die er ook een avond bij overgegeven. Ze is toen de hele nacht gaan slapen en toen ze wakker werd was ze nog een hele dag hangerig en suffig. Niets willen eten en met moeite drinken. Vandaag is ze weer helemaal opgeknapt maar hoest nog steeds...