Wie heeft dat gevoel ook wel eens? Je voel je tanden echt in je mond... Je zou er wel tegen aan willen duwen.. Soms masseer ik dna wel eens het tandvlees en duw ik tegen mn tanden.. De volgende dag is dat dan weer over.
Ik heb het ook wel eens denk dat de zenuwen dan geirriteerd zijn ofzo maar het is bij mij na een paar uur wel weer over misschien poetsen met sensodyne of wat dan ook? Ik heb het geprobeerd maar vind het zo vies!
Ja, ik had dat wel eens, een zeurderig gevoel. Het doet niet pijn, maar is wel aanwezig. Ik had paradontitis... (ontstoken tandvlees) dus misschien een bezoekje naar de tandarts? Succes!
bepaalde tanden of gewoon alles in je mond? Ik ben een zogenaamde tongduwer. Ik duw ongemerkt met mijn tong tegen mijn boventanden aan. Hierdoor staan ze ook niet meer mooi op een rij en heb ik een overbeet. Als ik veel stress heb kan ik veel kracht zetten en dat veroorzaakt ook zo'n gevoel.
Wat is er vies aan Sensodyne tandpasta? Die hebben wij altijd en je hebt veel verschillende smaakjes, maar het heeft altijd een goede mintsmaak vind ik. Parodontax vind ik pas vies. Zo'n vieze smaak en ook een beetje zoutachtig of zo. Walgelijk... Maargoed, ik herken dat gevoel wel. Een beetje drukkend of zo, alsof ik mijn tandvlees voel kloppen. Ik masseer met mijn tong altijd een beetje mijn tanden door ze een beetje te drukken in mijn tandvlees.
Misschien heb je dan zitten tandenknarsen 's nachts? Ik heb het ook wel eens idd, heel irritant gevoel.
Ja ik vind het moeilijk te omschrijven wat ik nou precies voel. Een druk op mn tanden. Lijk dat het bij stress juist erg worden.
Ik ken het gevoel, meestal voel ik me dan ook niet fit, lage weerstand en grieperig. Het duurt vaak maar 1 dag idd.
Kom ik toch weer op tandenknarsen. Bij stress is de kans groter dat je dat in je slaap doet en dat kan ervoor zorgen dat het allemaal erg gevoelig wordt daar.