Geen menstruatie en super last van mn tepels.. ook erg raar gevoel in mn buik ben nu op dag 30 al zeker een dag na nod.. geen gevoel om ongesteld te worden.. normaal 3 dagen voor nod bruine afscheiding nu nog nergens last van.. zal mn cyclus helemaal in de war zijn. Heb vandaag geen test gedaan valt alleen maar tegen qls hij negatief is. Wanneer naar dokter of 2 weken afwachten?
Euh.. Waarom zou je naar de dokter gaan? Test kan je nu toch echt uitsluitsel geven, misschien heb je deze maand gewoon iets langere cyclus. Oh en zie dat je ook nog niet zo lang van de pil af bent, ook al heb je cyclussen gehad die vrij dicht bij elkaar liggen hoeje nog helemaal niet super regelmatig te zijn. Ook als test negatief is en ongesteldheid uitblijft hoef je niet gelijkt naar arts, veel vrouwen slaan wel eens een cyclus over. Veel succes!
Ik heb precies hetzelfde, ik ben sinds januari gestopt en nu een hele cyclus overgeslagen. Huisarts doet er niks mee en zegt dat t door de pil komt, dat zal helaas bij jou ook wel het geval zijn.. Ik zou het nog ff afwachten en gewoon blijven testen!