Nog een vraagje! Vandaag een week geleden mn eisprong gehad en vanmiddag klein beetje roze bloed verloren. Hooguit 2 druppels. Mn temp is nog niet éxtra gestegen, hij is wel gewoon hoger sinds mn eisprong maar blijft nu op 37.0 (normaal 36.6) Zou ik de stijging al gezien moeten hebben, of komt dit later pas? En gebeurd dit wel altijd? Ik hoop dat iemand een ervaring met me kan delen...
Je hoeft niet persee een stijging hebben bij een innesteling. Ik had het ook niet en was toch zwanger!
Ik had wel een derde stijging maar heeft vokgens mij niets met innesteling te maken een dip gebeurd wel vaker
Ik had wel een temp stijging van 0.2 graden Maar echt heel laat pas hoor! Vlak voordat ik ongesteld moest worden (mssn 2 dagen ervoor) ik verwachtte de daling zodat ik wist dat k Tampons moest meenemen 😱 Dus was nogal Verbaasd Dus houd moed!!
Ik had gister avond ook plots weer melkproductie, terwijl dat al helemaal gestopt was.. Het kan altijd weer op gang komen geloof ik, maar vind het wel erg toevallig.. Ik hoop het zo, maar ben ook bang voor weer een teleurstelling!