zwangerschapskenmerken

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mvj, 18 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    hey meiden

weten jullie wat ik me afvraag ?

stel hebt een innesteling gehad hoe lang duurt het dan voor dat je eventueel last krijgt van zwangerschapkenmerken ?

L.sybje

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik denk zelf vanaf de innestelling..?

3. Bloempjes1313

Bloempjes1313 Actief lid

21 aug 2006
    273
    0
    0
    amsterdam
    Volgens mij ook direct na de innestelling !

4. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    oke hihi dat maakt het allemaal nog spannender ...

Een paar dagen na de "innesteling" werd ik zo misselijk als wat zeker na het opstaan het eerste wat bij eht ontbijt naar binnen gaat komt er bijna net zo snel weer uit ....
    en dan heb ik nog maar over 1 kenmerk .....

ben benieuwd , durf alleen echt niet te testen ben zo bang voor weer een teleurstelling .....

L.sybje

5. bloempje82

bloempje82 Actief lid

12 jan 2007
    323
    0
    0
    ik kreeg in de week na de innesteling de eerste symptomen; misselijk en honger tegelijk (vooral vet eten)....

6. Yustin

Yustin Fanatiek lid

6 jun 2007
    1.014
    0
    0
    hihi spannend Sybje!

Hoelang duurt het eigenlijk vanaf je eisprong voordat de innesteling er is?

7. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    ongeveer 5 a 6 dagen (5 a 6 dagen na eisprong is de innesteling)

8. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    Ik kreeg pas ergens last van rond m'n nod..
    Nouja, had al wel veel sneller last van m'n darmen nu ik er overna denk :rolleyes:

Maar volgens mij verschilt het echt heel erg van persoon tot persoon...

Hoe dan ook, hier draaien de duimen hoor ;)

9. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    oke nu word het echt te spannend .. ik krijg op de een of andere manier toch het gevoel dat het raak ik weet alleen niet meer wanneer wij geklust hebben rond de eisprong ........

ik durf alleen echt niet te testen , ik kan gewoon niet uit leggen hoe bang ik ben voor een neg test .....

L.sybje

10. Euhmzz

Euhmzz Actief lid

14 jun 2007
    465
    0
    0
    Ken dat, wil ook nog niet testen, ten eerste wegens te vroeg denk ik en ten tweede om een teleurstelling te vermijden. Toch voel ik "iets", maar aangezien het hier de eerste ronde is, weet ik ook niet echt of ik het me gewoon inbeeld of niet. Pff, geduld is een schone deugd zeker, maar oh zo moeilijk om te wachten :D

11. Euhmzz

Euhmzz Actief lid

14 jun 2007
    465
    0
    0
    Ken dat, wil ook nog niet testen, ten eerste wegens te vroeg denk ik en ten tweede om een teleurstelling te vermijden. Toch voel ik "iets", maar aangezien het hier de eerste ronde is, weet ik ook niet echt of ik het me gewoon inbeeld of niet. Pff, geduld is een schone deugd zeker, maar oh zo moeilijk om te wachten :D

12. Tassie90

Tassie90 Actief lid

18 mei 2007
    109
    0
    0
    Office Manager
    voor mij ronde 2, maar ik voel goed oor deze ronde. Maar wil ook niet "te" blij zijn....weet maar nooit! :rolleyes:

13. Krissa

Krissa Bekend lid

16 mei 2007
    585
    0
    0
    Sittard-Geleen
    Hallo.

Hier nog eentje in de eerste ronde die niet durft te testen terwijl er toch wel aanwijzigingen zijn. maar ik ben zo bang dat het bij het ontpillen hoort aangezien ik de voordat ik de eerste keer ongi werd na de pil ook van die rare aanwijzingen had zoals moe en pijnlijke borsten.

Denk dat ik dus nog een week probeer te wachten met testen aangezien mijn vorige cyclus een week langer was dan nu.

Herkend iemand deze kenmerken eigenlijk als zwangerschapskenmerken?
    Misselijk in de ochtend tot een uur of 11.
    Moe
    en gisteren had is zo pijn in mijn buik, het leek wel of er een brede lijn'strakke band rond mijn buik werd getrokken. Alles was aangespannen en alleen warm water hielp iets te verlichten. Ook tijdens het eten koken werd ik misselijk van de reuk van de marinade voor de kip.

Ik weet het niet, aan de ene kant ben ik blij en wil ik testen nu het kan en aan de andere kant ben ik zo bang dat ik het me inbeeld en dat het nog ontpillen is. Ik weet het niet.

In ieder geval leef ik heel erg met jullie mee en hoop dat de testen positief mogen zijn.

Groetjes,
    Krissa

14. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

Hoi allemaal,

Het kan ook tussen de oortjes zitten. We zijn nu al een paar maanden aan het klussen. De eerste keer tot aan mijn NOD was ik vreselijk moe. De 2e keer was ik keimisselijk (werd een dag later ongesteld). Nu heb ik echt zoiets... ik test wel een paar dagen later. Ik zie het wel...
    Maar die pijnen ken ik ook wel. Net na het innestelen voel ik een soort pijn onderin mijn buik. Duss....
    Vorige maand was ik trouwens heel relax. Ik dacht nergens aan; dus we dachten: misschien toch gelukt.... nee.. hoor. Wat is een vrouwenlichaam toch een complex ding.

Gr.
    bianca75

15. knorrsan

knorrsan Actief lid

15 mrt 2007
    103
    0
    0
    ik lag gisteren avond met pijn in mijn buik in bed...dus was al geestelijk aan het voor bereiden dat het deze maand niks zou zijn maar ja tot nu toe zijn de rode duivels weg....dus hou weer een beetje hoop...Ik ga snel verder met de rode duivels buiten de deur houden

16. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Ik moet al 2 dagen heel vaak naar de wc, heb gevoelige borsten, een heel rare buikpijn, of ja meer gevoelig.
    Gisteren dan die donkere afscheiding.
    Wat het moet zijn weet ik niet, maar zwanger?
    Nee denk het niet :(

17. weethetwel

weethetwel Bekend lid

20 mrt 2007
    955
    0
    0
    Enschede
    Kan innestellen zijn...
    Geen idee... afwachten is het enige wat je kan doen

18. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Ja en dat zal ik dan ook maar moeten he ;)
    Maar komt goed, ben wel erg nieuwsgierig nu!

19. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ja, je kan je heel veel inbeelden denk ik.. De eerste en tweede ronde dacht ik ook vanalles te voelen. Ik ging ook overal op letten. Dat doe je normaal ook niet. Maar niet zwanger. Nu weet ik wel beter als ik wat voel en wacht gewoon rustig af en ga er vanuit dat het niet gelukt is. Dan kan het alleen maar meevallen.

Deel Deze Pagina