zere tepels:S

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mammamia, 23 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mammamia

mammamia Niet meer actief

Hallo dames,

Ik zit nu alweer op dag 59 van mijn 3e cyclus na het stoppen met de pil, helaas dus erg onregelmatig. Nu is het eind deze week precies een halfjaar geleden dat ik gestopt ben met de pil... sinds zaterdag heb ik ontzettend zere tepels(afgelopen halfjaar helemaal niet gehad)... maar wat kan dit nou precies zijn? Of een aankomende ongi, of een aankomende eisprong, of een zwangerschap?(ga ergens deze week weer een testje wagen)... er moet toch zoiezo 1 van de 3 aan zitten te komen, of kun je ook gewoon om niks zere tepels krijgen? Wie heeft er ervaring mee o.i.d.?

Groetjes!

2. happymama

happymama Niet meer actief

hey
    ik zit nu ongv een week voor mijn ongi en mijn tepels doen al een week zeer.
    mijn borsten doen vanaf gister avond pijn.
    dat heb ik ook wel eens vaker toen ik aan de pil was maar niet iedere maand .
    ik hoop niet dat de duiveltjes komen want daar hou ik niet zo van hihihi

3. Sarmar

Sarmar Lid

13 jan 2009
    54
    0
    0
    Ik hoop op goed nieuws voor jullie beiden!

4. Sunshine1975

Sunshine1975 Actief lid

1 feb 2009
    264
    0
    0
    Ik heb nu ook gevoelige tepels en trekkende pijn links onder in mijn buik, net boven mijn lies.
    Kan wel te maken hebben met de eisprong denk ik, en dan maar afwachten wanneer ik kan testen.......spannend.

Maar ik ben blij voor de meiden die nu zwanger zijn en ik hoop dat ik het op een dag ook het wonder mag ontvangen.

5. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Ik heb vanaf eisprong tot ongi altijd zere tepels, dus het kan ook gewoon naderende ongi zijn.

Ik hoop natuurlijk van niet. Succes!

6. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

ik ook, zelfs meer last van toen dan nu ik zwanger ben.. maar sommige hebben idd meer last van hun tepels als ze zwanger zijn.. verschilt per persoon denk ik

liefs daantje

7. SuLa

SuLa Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.765
    1
    0
    Ik heb normaal wel pijnlijke borsten een week voor ongi, maar had nooit pijnlijke tepels. Een half jaar geleden, toen ik nog gewoon aan de pil was, had ik wel ineens heel zere tepels. Echt vreemd! Ik dacht dat ik misschien door de pil heen zwanger was geworden, maar er was niets aan de hand.
    Blijkbaar kan het dus inderdaad zo maar!

8. mammamia

Maar kan mijn eisprong dan nog zo laat komen? Zit nu alweer op dag 60 van mijn cyclus en nog steeds niet ongi... dus hoe kan ik die zere tepels verklaren?

9. SeaShell

hoi meid,

vorige keer had je een cyclus van 78 dagen, dus is je eisprong gekomen rond dag 64, ( want de fase tussen je eisprong en je ongesteldheid is bijna altijd 14 dagen, of hooguit een paar daagjes langer of korter maar dit verschilt normaal bijna nooit)

dus kun je nu je eisprong helaas ook laat hebben..

liefs daantje

10. mammamia

Jah oke, als je het zo bekijkt... maar je hoeft toch niet altijd een eisprong te hebben? Heb gehoord dat je ook ongesteld kan worden zonder een eisprong, dat heeft dan weer te maken met baarmoederslijm vlies dat zich afstoot ofzoiets... sommige meiden hebben geen eisprong en worden toch gewoon ongesteld... dus geen id of ik uberhaupt een eisprong heb gehad:S

11. SeaShell

idd, je kan ook ongesteld worden zonder eisprong

als ik jou was zou ik contact opnemen met je HA en een verwijzing voor de gynecoloog vragen

ikzelf was begin sept 08 gestopt met de pil en 15 januari 09 pas voor het eerst ongesteld geworden.
    bij mij was het andersom, ik had wel een eisprong maar geen ongesteldheid.. daar had ik juist niet van gehoord.. ik ben door mijn huisarts in december al doorverwezen naar de gynecoloog omdat ik erop stond.. normaal kijken veel huisartsen het langer aan, en proberen je gerust te stellen, maar daar schoot ik weinig mee op..

maar de gyn kan precies zien of je een eisprong hebt ja of nee, en anders kan ze je alsnog clomid o.i.d geven.

of je zou kunnen beginnen met ovulatietesten/tempen om te kijken of je een eisprong hebt

liefs daantje

12. mammamia

Ben al bij de huisarts geweest, maar die stuurde me weer terug met dat ik over een jaar maar weer eens terug moest komen. Ben nog jong, moet weer opgang komen, bla bla bla... heb me misschien te snel laten afpoeieren maar ik wacht zoiezo nog tot aug/sept. dan is het een jaar geleden dat ik gestopt ben met de pil. bij de 1 gaat het gewoon wat sneller als bij de ander. Maar dat mijn ongi zo lang op zich laat wachten is wel knap vervelend... hoe kan het dan dat jij wel een eisprong had en geen ongi en wat kwam er bij jouw uit?

13. mammamia

Sorry, heb je berichtje net te snel gelezen... ik zie gewoon dat je zwanger bent:D:D:D van harte gefeliciteerd! Gaat alles goed? Geniet ervan... X

Deel Deze Pagina