Ik heb echt iets raars meegemaakt de afgelopen dagen.. ik heb ooit mijn linkerduim gebroken ong. 6 jaar geleden..operatie gehad...handtherapie en helaas kan ik mijn duim niet meer bewegen...maar ben eraan gewend geraakt en kan er mee leven.... nu had ik vanaf het begin vd zwangerschap een verschrikkelijke pijn aan die duim en pols...ik kon niet meer op mijn hand leunen...en sinds afgelopen maandag kon ik mijn hand ineens niet meer bewegen..zo pijn deed het..zo pijn dat ik ervan moest huilen en dat heb ik echt niet gauw! naar de dokter geweest..die konden niet veel doen..behalve paracetamol voorschrijven en een stevig drukverbandje erom.. heb zelf maar de fysio gebeld, daar zou ik vandaag naartoe moeten...maar vanaf dat ik net wakker ben...is de pijn weg! kan mijn hand weer bewegen...kan er gewoon alles weer mee! De dokter zei van de week wel...het kan heel goed met de zwangerschap te maken hebben...door de hormonen die door je lijf heen gieren en je houdt wat meer vocht vast dan normaal en dan kan het zijn dat oude breuken of oude zwakke plekken ineens pijn gaan doen...net als bijvoorbeeld in de winter.. Ik vind het maar heel erg apart... hebben meer mensen dit meegemaakt? Dat oude zwakke plekken/breuken ineens verschrikkelijk pijn gingen doen tijdens de zwangerschap? Ik snap er geen bal van! wel blij dat die pijn weg is natuurlijk