Zwangerschapsfabeltjes

Discussion in 'Zwangerschap' started by SharonR, Jan 17, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. SharonR

SharonR Actief lid

Jan 17, 2012
    468
    0
    0
    Hallo iedereen,

Ik ben veel aan het lezen op het internet over de jonge zwangerschap en ik lees ook veel over de geslachtsbepaling van het kind.

Eigenlijk ben ik erg nuchter wat deze fabeltjes betreft, maar één methode heeft mijn interesse toch wel gewekt. Eigenlijk kwam mijn moeder er eerst mee en het schijnt ook best oud te zijn, maar ik heb het hier over de ketting. Je moet de ketting stil boven je buik hangen en dan liften en laten zakken en als de ketting gaat schommelen wordt het een jongen en als de ketting gaat draaien wordt het een meisje.

Toen mijn moeder dit bij mij deed begon de ketting te draaien, maar eigenlijk geloofde ik er geen barst van, totdat ik het zelf geprobeerd heb! Ik heb het echt vijf keer geprobeerd uit ongeloof en telkens begint de ketting opnieuw te draaien.

Zou dit betekenen dat het een meisje wordt en hebben jullie hier zelf ook ervaring mee? Ik heb eigenlijk niet echt een voorkeur, maar ik ben gewoon zo benieuwd of dit echt klopt!

Ik ben erg nieuwsgierig naar jullie ervaringen en ik vraag me echt af of dit werkt!

Groetjes,
    Sharon

2. SharonR

SharonR Actief lid

Jan 17, 2012
    468
    0
    0
    Ik zie nu alleen dat ik dit onderwerp verkeerd heb geplaatst, sorry!!

3. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

Oct 1, 2007
    18,389
    1,292
    113
    Flevoland
    mn ma heeft 2x t zelfde bij mij gedaan (kan ook op je hand) en beide keren heeft ze het goed. 1e keer jongen, en deze keer meisje(dat ze nog niet weet)

4. Loes1980

Loes1980 Fanatiek lid

May 31, 2011
    1,170
    15
    38
    Wij hebben dit ook vaak uit geprobeerd, en iedere keer klopt het.
    Kreeg eerst een jongen en nu komt er een meid.
    Maar het kan ook met naald en draad;)

5. manonii

manonii Actief lid

Aug 15, 2011
    325
    0
    0
    Zoetermeer
    bij mij kwam er uit dat het een meisje zou worden..het is toch echt een jongetje

6. draakje24

draakje24 Actief lid

Dec 31, 2011
    399
    0
    16
    Je mag het alleen nooit zelf doen!
    Kan uitslag beinvloeden

Hier klopte het niet:)

Share This Page