Wat denken jullie?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Cjb, Feb 29, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Cjb

Cjb Actief lid

Nov 26, 2011
    209
    0
    0
    Hallo Dames!

Even een vraagje. Wij zitten inmiddels in ronde 9 en ik heb heel sterk het gevoel dat ik mijn ei deze maand veel eerder heb. Ik 'voel' denk ik mijn ei altijd vrij goed. Zit nu op dag 9 in mijn cyclus en heb nu al deze typische 'middenpijn'?! Nu is mijn vraag wat denken jullie zodra de middenpijn begint dat je eisprong er aan komt of op het moment van de pijn al gesprongen is? Kan dit nergens op het internet vinden dus denk vraag het eens.

Gebruik ovulatie testen van de kruidvat maar vindt deze maar vaag. Had vandaag zelfs een streep overdwars:( Later stonden er wel vaag twee vlekkerige streepjes de rechter was nog niet zo donker als de linker maar hij was er wel dus kan best dat mijn ei er aan komt. Iemand vaker zijn ei zo vroeg gehad? Heb gemiddeld netjes een cyclus van 28 dagen.

Nja eigenlijk 2 vragen in 1 maar hoop dat jullie me even kunnen helpen. Alvast bedankt!

Liefs,..;)

2. Cjb

Cjb Actief lid

Nov 26, 2011
    209
    0
    0
    Niemand?!

3. Wishing

Wishing Actief lid

Feb 18, 2012
    225
    5
    18
    NULL
    NULL
    Ik durf er niets over te zeggen, zit zelf nog in ronde 1 en moet mijn ei nog ontdekken...sorry :) Ik gebruik ook geen testen.

4. Troeleke

Troeleke Lid

Feb 29, 2012
    92
    0
    0
    Nederland - Belgie
    Als je pijn hebt, dan is het teken van komende ovulatie.

Share This Page