Ik heb sinds een dag of 6 hele zere tepels. Heb ik nog nooit zo gehad. Herkent iemand dit in de vroege zwangerschap? Of is het gewoon toeval dat ik dat nu heb?
Ik heb het ook sinds een dag of 5.... Kan er bijna niet aankomen, zo pijn doen ze... Mijn borsten worden ook steeds gevoeliger... Kan alleen geen antwoord geven of het nu wel een vroeg stadium is van zwangerschap of niet.
Ja ik heb op 3 maart en op 10 maart getest, maar beide negatief (logisch anders was ik niet zoveel dagen overtijd ) Ik ben gaan tempen en denk dat ik vorige week mijn eisprong heb gehad. Vanaf dan is mijn temp flink omhoog gegaan en hoog gebleven. Daarna kreeg ik die zere tepels en dat is nu nog steeds. Dus ik vroeg me af of ik nu toch zwanger zou kunnen zijn en of mensen dit herkennen. Anders heb ik nooit zulke zere tepels.
Ik ben ongesteld geworden dus die zere tepels waren voor mij geen symptomen voor zwangerschap helaas....
Ja, is balen... Ik had wel goede hoop nu.. Aan de andere kant is het wel prettig dat ik nu wel ongesteld ben geworden na zo´n lange cyclus. Op naar de volgende ronde dan maar..
sinds dat ik weet dat ik zwanger ben doen ze bij mij heel zeer. voor heen voor dat ik ongi moest worden deden ze ook wel zeer maar niet zo heel erg. meestal doet eerst 1 zeer is het over begint de andere, en sinds een dag of 2 soms ook beide tegelijk. het is soms zo pijnlijk dat ik niet weet waar ik het zoeken moet. een warme douche helpt ook al bijna niet meer.
bij www.l10.nl kan je gratis Purelan GRATIS probeerpakking bestellen is voor pijnlijke borsten/tepels. ik heb gelijk besteld (1 per adres)