De titel zegt het eigenlijk al. Mijn tepels zijn zo ontzettend gevoelig. Echt alleen de tepel niet het tepelhof. Wat kan dit zijn en is het verstandig om eventueel iets te smeren of er tegen te doen ? Ze doen de hele dag zeer. Voel m'n bh's gewoon schuren erlangs
Ik heb daar ook last van, ik verlies ookal voormelk en dat maakt het extra pijnlijk .. Ik heb er ook extra last van als mn tepels stijf zijn of als ik buiten loop .. Ik probeer ze elke morgen eventjes met lauw water schoon te maken en meestal gaat het dan wel weer .. Succes meid!
Hier ook! Nu iets minder maar manmanman ik wist niet dat dit Zo zeer kon doen! Mijn borsten deden de eerste weken ook verschrikkelijk zeer nu minder gelukkig. Als ik het koud heb oid dan heb ik er wel weer meer last van, doet echt zeer. Ik smeer niks op m'n borsten/tepels.
Ja mijn borsten zelf deden al vlak voordat ik wist dat ik zwanger was al zeer (had het dus al kunnen weten want heb dat nooit gehad) Nu zijn mijn borsten zelf alleen gevoelig in de ochtend. Alleen m'n tepels de hele tijd
Ik heb niet echt een gouden tip maar dingen die bij mij wat hielpen: - warm houden (liefst warme handen of een warme douche erop, maar das in t openbaar niet zo wenselijk misschien.. Dus dan maar warme trui enz.) - schuren tot een minimum beperken, bh deed inderdaad enorm pijn! Wat een beetje helpt is om dan bijv. alvast borstvoedingscompressen in te doen.. Dat gaat het schuren tegen je bh tegen, zeker als je kanten dingen draagt ofzo, en helpt ook meteen wat tegen de kou. - vrijheid 's avonds in bed moeten ze gewoon nergens tegenaan komen. Slaap gewoonlijk met een hemdje aan maar die is nu uit. Als ik op mn zij lig onder een warme deken zonder stof tegen mn borsten aan dan doen ze het minste pijn. Vond zelf overigens dat smeren totaal niet hielp, ging alleen maar irriteren, maar dat zal voor ieder persoonlijk zijn, dus dan kan je ook altijd proberen hoor!
Wat ik nu doe is een sport bh als bh aan doen, alles zit stevig en die schuren niet! Zulke; http://www.sportswear4u.nl/images/productimages/big/561_1.jpg
hier ook, ben al bang hoe het gaat worden met bv.... vorige keer 7 maanden dagelijks met heel veel pijn gevoed... tot het gewoon letterlijk niet meer ging en ze niet genoeg groeide... zie er zoooo tegenop om weer bv te geven....