Hallo allemaal, Ik weet sinds gister dat ik zwanger ben en daar ben ik super blij mee. Maar vind het ook echt heel eng. Ik heb namelijk 2 maanden geleden een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad en hebben ze 1 eileider weg gehaald. Nu voel ik allemaal steken rechts in mijn buik en ik weet niet wat dit is maar maak me gelijk zorgen. Kent iemand dit of heeft iemand dit gehad? Ik hoop snel van jullie te horen. Liefs
Hoi, allereerst gefeliciteerd en je moet je banner nog even aanpassen meid! Die steken zijn zeer ws je darmen en of banden die opgerekt worden. oordat je baarmoeder groeit moeten je darmen plek maken en worden je banden wat opgerekt dat kan deze steken veroorzaken. Als je het niet vertrouwd bel dat je gyn of vk.
Hoi Zomaar, Ik voel heel de tijd iets in mijn rechterzij, Echt pijn, nee dat nou ook weer niet maar ik kan het ook geen speldenprikjes noemen. Maar het is zeker ook niet die pijn die ik voelde toen ik een BBZ had. Liefs
dan denk ik dat je het opreken van je baarmoeder/ verschuiven van je organen voelt maar idd als je het niet vertrouwd gewoon lekker VK bellen, liever het zekere voor het onzekere! succes