Hoi, Wie heeft hier ervaring mee? Maakt het veel verschil? Zijn die van Bellytalk veel beter en kan ik beter huren? Ik hoor het graag! Vast bedankt! Groetjes Miracle!
Met de angelsound hoorde ik haast niks en met de bellytalk meteen! Het is alleen in verhouding natuurlijk veel duurder!
Wij hadden ook angelsound aangeschaft toen bij 12 wk en in t beginhoor je t niet zo erg en moet je ff zoeken.maar werdt steedsbeter naarmate we verder waren hoe beter je t hoorde en wij hadden m zelfs af en toe via de speakers van de pc. Geweldig!!
Hier ook prima ervaringen met de Angelsound . En op marktplaats raak je ze ook nog zo voor de helft van de prijs weer kwijt. Nu bij de 2e heb ik hem wel al proberen te gebruiken, met genoeg olie hoor ik wel m'n eigen hartslag, maar ukkie nog niet, maar oke, met 9 weken kan dat ook eigenlijk nog niet . Vorige keer ging het met 14 weken gelijk goed. Het heeft me heel vaak gerustgesteld. Belangrijk is altijd wel bij de Angelsound dat je genoeg olie gebruikt.
hier ook een angelsound en hoorde de kleine heel snel een dag voor de eerste echo 8.4 weken dus erg snel