Sinds een week heb ik nu elke avond zulke zere voeten.. Vannacht ook slecht geslapen, want mijn enkels en kuiten voelde helemaal verkrampt. Verder heb ik alleen last van mijn voeten zelf. Ze zijn niet eens echt dik, maar het voelt alsof ze veel te veel gedragen hebben. Ik ben pas 23 weken zwanger, dus dat belooft nog wat.. Maar verder heb ik gelukkig nergens last van Wie heeft dit ook en ook al zo 'vroeg' in de zwangerschap? Wat deden jullie er tegen?
Hoi, Ik heb precies hetzelfde... gek word ik er van! Of ik nou loop de hele dag of juist weinig doe ze blijven zeer doen en echt dik is het nou ook weer niet. Ik laat elke avond mn man mn voetjes inmasseren met verkoelende gel en dat helpt wel iets... Het koelt dus dat haalt de druk er iets af. En verder zal het wel te maken hebben met het benauwde weer ofzo of miss wel het termijn want ik ben even ver als jou Nog even hihi en dan hopelijk ervanaf
Hoi, Ja ik heb hier ook last van. Voetjes leg ik savonds omhoog. En ik neem op advies van verloskundige magnesium tabletten. Dit is ook vooral vanwege spier en kuit krampen. Vervelend en sterkte ermee. Groetjes
Ik heb sinds een paar dagen dat ik vocht vast houd in mijn enkels, en zit nu net ,n de 16e week. Heb gelezen dat het vaker voor komt dus maak me er niet druk om maar vervelend is het wel. Het is hier ook heel warm met een gemiddelde van 45 graden dus dat speelt ook wel mee. Gelukkig trekt het wel een beetje weg wanneer ik in de avond met de voeten omhoog ga. Veel drinken probeer ik sws al te doen door de warmte.
Tips die bij mij hielpen. Veel drinken Voetjes omhoog Niet te lang staan Goede schoenen met voetbed dragen Slapen
Hahahaha.. Zijn ze ook opgezwollen? De van mij lijken 2x zo dik. Maar goed, hopelijk zal de voetengel helpen. Is nu trouwens in de aanbieding bij de kruidvat
Hier ook last van zere voeten. Ze zijn ook wat opgezwollen. Neem 2x per week een heerlijk voetenbadje en dat helpt wel een beetje.
Heeft zeker met het weer te maken, andere zwangere muppies om mij heen hebben er ook last van. En ik uiteraard ook hahaha
Ik heb er ook erg last van, geen dikke voeten maar juist pijn aan de onderkant. Toevallig kwam net die avond een vriendin op visite die podotherapeut is. Zij heeft mijn voeten ingetaped, omdat ik blijkbaar last had van mijn pezen (je banden verslappen tijdens je zwangerschap, soms ook die van je voeten). Volgens haar hoort dit bij het 2e trimester. Het werkt echt perfect! Mijn voeten worden zo regelmatig een ingetaped en ik loop weer als een hoentje Dus mijn tip: ga eens langs een podotherapeut!