wauw Sasjuh. mooie buik al! Jij hoeft je niet druk te maken dat je geen kwaaltjes hebt hoor, zwanger ben je echt wel
Eveline dank je Haha ja erg he hoe onzeker een mens kan zijn.. Zie nu trouwens dat jij uitgerekend bent op mijn verjaardag, ben zelf ook een maartkindje!
Nou heb ff een beetje genkipt en geplakt, en hier mijn blote buik Ga zo nog even met kleren hetzelfde rijtje maken!!! Vind zelf dat ik echt al snel een dik buikje heb....
Leuk dit topic! Neem gelijk een Abbo .. Hier mijn buikje. Bekijk bijlage 178936 Ben 14 Maart uitgerekend van ons 3e kindje!
heyy wat leuk dit topic..... had ze wel al in mn album staan, maar nu kan ik ook ff bij jullie gluren.. zie al mooie buikjes hier zo. normaal gesproken heb ik nooit een buik, bij mij begon hij al best vroeg zichtbaar te worden. we hebben het nog niet verteld aan fam. alleen ouders en schoonouders. over 1,5 week gaan we het iedereen vertellen ben erg benieuwd. denk dat heel veel het al in de gaten hebben want hoe onopvallend ze het ook proberen te doen, als ik met iemand sta te praten dan kijken ze steeds naar buik.. hihi
Bekijk bijlage 179003 hierbij mijn eerste deel... met 5 weken 7 weken en 9 weken... ben nu 10 weken en heb morgen mn eerste echo....ben doodsbang...mn buik is nu minder omdat mn darmen wat rustiger zijn (wat mij dan weer heel bang en onzeker maakt) dus ik ben benieuw morgen...
Hoi meiden, ik ben ook in maart uitgerekend, ik krijg morgen een echo om de exacte datum te horen. Het valt me op dat jullie echt al mooie zwangere buikjes hebben! Is het bij de meeste het 2e kindje? Ik heb ook het idee dat ik al een echt zwangerschapsbuikje heb, het lijkt (volgens mij) niet echt op een buik van teveel eten. Maar ik dacht dat dat zo snel nog niet kon (ben 10 wkn zwanger). Maar wel dus! Gelukkig, ik ben weer helemaal gerustgesteld! Liefs mamaI
spannend morgen de eerste echo... ik heb er al 2 gehad en heb dinsdag mn termijn echo... maar kan wel zeggen dat voor mij alle echo's erg spannend blijven hoor... ben nu al zenuwachtig voor dinsdag