Betekent dit iets?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lindax, 22 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lindax

lindax Lid

10 jan 2011
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Op 28 december ben ik voor het laatst ongesteld geworden en mijn cyclus is meestal 32 dagen lang.
    Deze maand hebben wij niet vaak en waarschijnlijk niet op de juiste dagen geklust. Dus ik had me erbij neer gelegd dat het deze maand niet raak zou zijn.
    Nu had ik vanochtend ineens last van bruine afscheiding. Dit heb ik nog niet eerder tussen 2 menstruaties in gehad. Daarnaast heb ik al een paar dagen last van steken in mijn buiken en soms ook vlagen van misselijkheid.

Heeft iemand van jullie dit al eens mee gemaakt? En heeft het iets te betekenen?

Ik hoop zo dat ik zwanger ben. Na ruim jaar klussen, hoop en verdriet.

2. hannelore

hannelore Actief lid

26 sep 2008
    462
    0
    0
    bediende
    belgie
    Hoi,

Alles is mogelijk natuurlijk. Het kan ook een voorbode zijn van uw maandstonden, of het is innestellingsbloed... Heb je al getest?

Groetjes

3. lindax

lindax Lid

10 jan 2011
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Hannelore,

Nee ik heb nog niet getest. Daar is het veel te vroeg voor. Ik zou pas 29 januari ongesteld moeten worden. Ik weet dat het alles kan betekenen, maar ik hoop diep van binnen dat het dit goed nieuws betekent.

4. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    kan een innesteling zijn... klinkt als goedehoop... maar ja.. het kan inderdaad ook je ongi zijn.. afwachten meid! Sterkte!

5. danip

danip Niet meer actief

Ik heb het 1 jeer gehad. Ik heb toen 2 weken bruinverlies gehad. Heel vreemd! Anders had ik dus helemaal geen bruinverlies. Maar bij mij betekende het dus niks, maar het kan wel van een innesteling komen. Ik hoop het voor je!

6. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Ik heb het ook weleens gehad, zomaar ineens. Betekende bij mij ook niks, maar hoop voor jou wel!

7. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Tja, het kan nog alle kanten uit, je zult moeten afwachten, helaas.

8. lindax

lindax Lid

10 jan 2011
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben bang dat het niets te betekenen heeft. Ik heb er al een paar dagen last van. Sinds gisteren ook veel buikpijn. Dus ik ben bang dat ik toch ongesteld ga worden. Deze keer wel wat eerder dan anders.

9. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ook dat zou goed van een innesteling kunnen komen, die dan vrij laat is geweest.
    Mocht je dus niet ongesteld worden, houdt er dan rekening mee dat je ook wel eens pas laat positief gaat testen.

10. woezy

woezy Lid

14 nov 2011
    56
    0
    6
    NULL
    Groningen
    Het zou zo als iedereen zegt bijde kunnen betekenen. Nog even volhouden tot de 29e dus. al kan ik me voorstellen dat dat nu echt heel erg moeilijk is, je gaat stiekem nou toch hopen.

Hoop dat het uit blijft voor je.

11. lindax

lindax Lid

10 jan 2011
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    De afgelopen dagen niet in de gelegenheid geweest om hier even een berichtje te plaatsen. Helaas ben ik vorige week ongesteld worden. De cyclus was dus korter dan normaal.
    Bedankt voor het meedenken.

12. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    He wat vervelend.
    Hopenlijk is het snel raak !

Deel Deze Pagina