Ik heb na het stoppen van de pil (om andere redenen dan zwanger worden) eerst nooit of enkel 1 dag van te voren die bruine afscheiding gehad. De laatste paar maanden (toen ik wel zwanger wilde worden en al ruim 9 maanden van de pil af was) kwam hetmook altijd al ineens 6 dagen van tevoren. Volgens de huisarts kon het geen kwaad. De maand dat het me niet gebeurde was ik zwanger (daaraan merkte ik dat het wel erg lang duurde voordat nog steeds niet het bruin begon). Helaas heeft dat maar kort geduurd. Maar ik was zelf wel erg blij dat je ondanks dat bruin wel gewoon zwanger kon worden, daar maakte ik me druk om.
Inderdaad spannend.. duim mee voor alle dames. Ik begin een beetje gek te worden van me lijf.. heb kwaaltjes, maar herlen ook.dingen uit me vorige zwangerschappen.. nu vooral last van - rugpijn - misslijk vn bepaalde geuren - rugpijn - hoofdpijn en lust ineens me favorite limonad niet meer hopelijk gaat de tijd snel en hebben we allemaal snel duidelijkheid.
He meiden!!! Hoe gaat het met jullie??? Ik heb er vanochtend een testje op gewaagd en wat denken jullie?! Ik ben........ZWANGER!!!!!!! Ik verkeer nog een beetje in shock, want ik voel me nog helemaal niet zwanger, maar de test bewijst het toch echt!!!! Ik zit vandaag op 13 dpo, dus zou morgen mijn NOD hebben Heb verder weinig tot geen klachten en dit herken ik niet uit mn vorige zwangerschappen. Het enige waar ik last van heb is een ongi gevoel hebben en plopjes in mn buik voelen Ik ga zo ff mn banner aanpassen en een foto plaatsen van de test Ik hoop hier snel meer posi testen te mogen zien, suc6 voor jullie allemaal, ik ga door met duimen hoor!!!
Thnx meiden!!! Ik kan het nog steeds niet bevatten hoor, maar ik ben zooooo blij Morgen nog een keer een test halen, want wil nog een keer die bevestiging hebben Ik stuur jullie bij deze allemaal het HCG hormoon toe hoor, want er moet hier snel nog meer babynieuws komen!!! Verder ga ik morgen het ziekenhuis bellen voor het maken van een afspraak over 2 weken voor een echo. Mijn allereerste zwangerschap was namelijk een BBZ waarbij ik 1 eileider ben verloren, dus ik heb het geluk dat ik dus met 6 weken een echo mag maken om te kijken of het goed zit Dan pas ben ik echt opgelucht, want die angst en onzekerheid is nu zeker wel aanwezig...
gefeliciteerd joyce, wat super! dit is wel fijn om te lezen. geeft een geruststellend gevoel, spannend allemaal. wij gaan nu voor voor ronde 3, begin nu met alles te noteren. je weet maar nooit waardat goed voor is.
Gefeliciteerd Joyce!!!! Ook ik heb zondag getest en ook ik ben zwanger! Het roze/bruin verlies is nu ook gestopt. Heeft wel 1 week aangehouden.
@joyce, hmm dat is toevallig ik heb precies hetzelfde als jou gehad en ben daardoor ook 1 eierstok verloren... meis ik hoop ontzettend voor je dat het allemaal goed is... en stuur de htc hormonen maar deze kant op hahah... ik moet helaas nog wel even wachten met testen want heb pas nod rond 12 febr.!!!
Misslisa: Wow, gefeliciteerd meid!!!!! Wat goed Ik heb echt maar 1 dag wat bruinig verlies gehad, daarna niet meer. Maar jij dus bijna een hele week, gelukkig dus toch een innesteling!!!! Rensje: Wat toevallig zeg dat jij ook een BBZ hebt gehad. En natuurlijk hoop ik dat je je deze maand ook bij ons mag aansluiten, zou fantastisch zijn toch!!!! Ik duim voor je meid!!! Hier voor de rest alles goed. Heb gelukkig nog weinig klachten, maar dat komt vanzelf denk ik wel